PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak wycenić? › Re: Jak wycenić?
    From: Ramonoth <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak wycenić?
    Date: Mon, 04 Dec 2006 12:58:24 +0100

    Herbi napisał(a):

    > Jeżeli wykonywana będzie w siedzibie zleceniodawcy, we wskazanych przez
    > niego godzinach, pod jego "nadzorem" to sama nazwa tej "Umowy zlecenia" nie
    > będzie miała znaczenia - i nosić będzie znamiona "Umowy o pracę" z
    > wszelkimi tego konsekwencjami wynikającymi. Znowu kolejny 'punkcik" do
    > rozważania dalszego w termacie ;)

    Praca bedzie wykonywana u mnie w domu w godzinach wskazanych przeze mnie :)

    > Przykład:
    > - masz sprzedać żarówki. "Kolega" mówi Ci że masz je wystawiać po 12zł i z
    > ceny sprzedaży masz ustalone że 15% "idzie do Ciebie". kolega kupuje te
    > żarówki po 9,5 (dla uproszczenia mówimy o kwotach brutto - pomijamy VAT).
    > Ty otrzymujesz korespondecyjnie zapytania że gdybyś opuścił cenę do 11,00zł
    > to będą chętni.
    > I co teraz się okaże?
    > Ano to że:
    > - kolegi bilans by wyniósł - 11zł - 15% Twojej prowizji - koledzy by
    > zostało ..... -0,15zł !!!! Czyli jedzie po stratach ;)

    Fakt, przy zalozeniu mozliwosci obnizki ceny ten wariant odpada.

    > W każdym razie - powiem Ci jedno - "ćwierkały jaskółki że nie dobre są
    > TAKIE spółki".

    Wiecej sie wyjasni pojutrze, bo mamy sie spoktac w celu dogadania
    szczegolow. Tak czy inaczej, ta dyskusja jest dla mnie bardzo
    wartosciowa. Ale fakt faktem, ze takie spolki sa na pewno ryzykowne.

    Ram