PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak w tym kraju zostać rolnikiem? › Re: Jak w tym kraju zostać rolnikiem?
    From: Bartłomiej Szymański <l...@d...info>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak w tym kraju zostać rolnikiem?
    Date: Mon, 04 Aug 2008 01:11:45 +0200
    Sender: d...@h...159.31.78.cable.morena.jarsat.pl
    <g6cfut$kss$1@inews.gazeta.pl> <g6chsh$1g05$1@opal.icpnet.pl>
    <g6coa0$8e5$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g6coql$1lit$1@opal.icpnet.pl>
    <op.ue0744e8rpkgi2@opteris_laptop.opteris.pl>
    <g6n614$ocg$1@atlantis.news.neostrada.pl> <g6o1sg$58r$1@news.onet.pl>
    <g6p1qr$9ld$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g6qoct$qbf$1@news.onet.pl>
    <g6rmda$3sq$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <g71iei$k15$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <g720ba$6re$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g72hki$pla$1@news.wp.pl>
    <g73cuv$7d4$1@news.wp.pl> <g7464c$ifc$1@news.wp.pl>
    <g74dfb$lir$1@news.wp.pl> <g758j7$44o$1@news.wp.pl>

    gargamel pisze:

    > a dlaczego niby w drógą? przeciez ceną produktu jest cena końcowa:O)

    DrUgą!

    I jak tu z Tobą dyskutować, skoro nie rozróżniasz efektu od przyczyny?
    Ja mówię o drugim, Ty o pierwszym. Za trudne, co?

    > dałem ci po prostu do zrozumienia w którym kosciele dzwoni, bo jak
    > wymyślasz sobie że niby to duza firma jest bardziej wydajna niz mała to
    > podeprzyj się faktami, a jak nie potrafisz, to wiedz że wielkie PGRy
    > upadły, huty i stocznie też:O) dinozaury też wyzdychały a takie wielkie
    > były:O)

    Nie muszę podpierać się faktami, żeby udowodniać rzeczy oczywiste,
    zwłaszcza, że Ty również nie podparłeś niczym swoich niedorzecznych teorii.

    A jak już wyciągnąłeś na wierzch PGRy, to dowiedz się może z jakiego
    powodu padły i dlaczego powód ten nie występuje w prywatnych
    gospodarstwach rolnych.

    > to co ty na tym gospodarstwie robiłes jak nawet nie wiesz jaka jest
    > średnia produkcja z hektara, i nie wiesz ile zjada człowiek rocznie?
    > (pewnie mama gotowałą a tato oroł a ty tylko do garka i tv zaglądałeś?:O)

    Na podstawie czego doszedłeś do takiego wniosku? Na podstawie tego, że
    nie zrozumiałeś co do Ciebie piszą? Gratuluję :). Bo widzisz, na żaden z
    dwóch poruszonych przez Ciebie tematów nie miałem się tutaj jeszcze
    okazji wypowiadać :).

    > w każdym gospodarstwie opłaca się kupić specjalistyczne narzędzia, na
    > 10h będzie to np. traktorek 30stka i płóg 2skibowy i supernowoczesna
    > motyka, a na 100h będzie to traktorek większej mocy, płóg 6ścio skibowy
    > obrotowy i 100 motyk (dla 100 pracowników najemnych)

    Huehue, tymi pracownikami najemnymi, to się pogrążyłeś :). Bo oczywiście
    pracownikom najemnym nie płacimy, tak? :D Aluzju poniał?

    > jak żartujesz to daj wcześniej znać, żebym wiedział czy mam się śmiać
    > czy płakać:O)

    Nie, ja nie żartuję, liczę tylko na inteligencję rozmówcy, który będzie
    w stanie zrozumieć proste figury stylistyczne występujące w języku
    polskim. I widzę, że niestety się przeliczyłem :). Oczywiście dalszą
    części wypowiedzi, w której Ci wyłożyłem kawę na ławę zręcznie wyciąłeś
    i nawet się do niej nie odniosłeś :D. Lepiej sobie potrollować, nie?

    --
    Pozdrawiam, Bartłomiej "Draakhan" Szymański.

    Lep na spamerów: l...@d...info, s...@d...info
    Kontakt: news na domenie jak wyżej