PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to wytlumaczyc... › Jak to wytlumaczyc...
  • Data: 2006-07-06 12:47:22
    Temat: Jak to wytlumaczyc...
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Jak wytlumaczyc nowemu pracodawcy, ze juz ma sie dosc pracy z okreslonym
    typem czlowieka i pomimo tego, ze "firma", w ktorej pracuje to tzw.
    "gorne C" chcialbym pracowac w "dolnym c" i miec jakies szanse na
    rozwijanie sie? Odszedlem z "gornego C" bo nie moglem sie dogadac z
    szefem, a teraz mam problem bo wszyscy wietrza w tym jakis podstep:)
    PS. Wiem, ze to byl samobojczy krok, ale (o ja glupi) myslalem ze w 3
    mies cos znajde:(
    --
    MSZ radzi wyjeżdżającym do Jordanii: Obowiązuje zakaz wwozu pontonów
    gumo­wych.