PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tym bezrobociem? › Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    From: " Marek" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak to jest z tym bezrobociem?
    Date: Wed, 24 Aug 2005 17:07:54 +0000 (UTC)

    Piotr <j...@m...pl> napisał(a):

    > Dużo Ci do 50 brakuje? Kopnij się do pośredniaka i zobacz czy załapiesz się
    > jeszcze na unijny program zatrudniania osób powyżej 50 roku życia.
    > Pracodawca który zatrudnia taką osobę dostaję jakieś zwolnienia z ZUS i
    > refundacje (dokładnych szczegółów teraz nie pamiętam) - wtedy przy najmniej
    > wymagających pracach, a z tego co piszesz nawet takimi jesteś
    > zainteresowany, miałbyś szansę konkurować pod względem kosztów ze
    > studentami i rencistami.

    Wiem o tym :) 50 będę miał za pół roku, ale już teraz mam mieszane uczucia
    i wątpliwości, czy to coś pomoże zwłaszcza, że słyszałem głosy pracodawców,
    że to ich nie rajcuje ze względu na konieczność podpisania umowy na min.
    pół roku.
    Łapię się już pod podobny program dla trwale bezrobotnych. Informowałem
    o tym już kilku potencjalnych pracodawców, no i nie zaowocowało to nawet
    zwiększeniem ilości rozmów wstępnych - kolejka po pracę jest widocznie
    jeszcze ciągle za duża.

    Marek