PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tą pracą i chęcią do niej ;) › Re: Jak to jest z tą pracą i chęcią do niej ;)
  • Data: 2004-12-01 10:53:53
    Temat: Re: Jak to jest z tą pracą i chęcią do niej ;)
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-12-01, Waldemar "Jakec" Bulkowski <j...@B...tlen.pl> wrote:
    > Tak.
    [ciach szczegóły]

    Dzięki za wyjaśnienia. Rozjaśniły mi one ogólną sytuację, niemniej jednak
    wciąż przypadek Immony jestem skłonny traktować jako złą wolę biurw.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    windows jest jak Odie - głupi jak but, cały czas się uśmiecha, a linux jak
    Garfield - może i by coś zrobił, ale trzeba go najpierw do tego zmusić.