PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tą pracą i chęcią do niej ;) › Re: Jak to jest z tą pracą i chęcią do niej ;)
  • Data: 2004-11-30 11:08:29
    Temat: Re: Jak to jest z tą pracą i chęcią do niej ;)
    Od: "Aganieshka" <n...@s...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W niusie cohf4q$81c$...@n...news.tpi.pl,
    emati raczyl(a) sie wypowiedziec nastepujaco:
    /cut/

    > Oj to prawda, nie znam dziekanatu (a studiowałem na 5 uczelniach)
    > gdzie panie byłyby miłe... az się chce powiedziec "dziwkanat"

    praca pan, o ktorych tu wspomniales chyba wrecz polega na byciu mila. w
    pewnym sensie i dosc specyficznie ale jednak o to chodzi. tak wiec imho
    mylisz pojecia;)

    pzdr, aga

    --
    Przez czternaście lat moje słowa były spowite słowami Matta, mój
    głos modulowany wedle jego głosu.(...) Obawiałam sie używać języka,