PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tą pracą i chęcią do niej ;) › Re: Jak to jest z tą pracą i chęcią do niej ;)
    From: "Immona" <n...@z...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak to jest z tą pracą i chęcią do niej ;)
    Date: Sun, 28 Nov 2004 22:31:32 +0100

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:opsh6yrqe04iukdk@krzysztofc...

    > Doczytalem sie, ze ogloszenie wisilo w posredniaku - np. ja, mimo, ze
    > sadze, ze bez problemu moglbym powprowadzadzac takie dane, rzadko bywam w
    > postredniaku, bo nie ma tam ofert dla mnie - jesli juz cos jest

    Wszystkie ogloszenia z posredniakow z calego kraju sa wywieszane na
    www.epuls.praca.gov.pl - zajrzec na www to nie taki wielki wysilek jak
    jechac do UP. Czesto nie trzeba nawet po przeczytaniu czegos interesujacego
    tam jechac - bo bywa, ze wszystkie dane adresowe firmy sa obecne.

    Fakt, ze wiekszosc ofert jest "marna" z punktu widzenia osob wyzej
    wykwalifikowanych, ale rodzynki sie zdarzaja i wtedy mozna miec mala
    konkurencje ze wzgledu na fakt, ze malo takich osob zaglada do posredniaka
    lub na strone.

    Aczkolwiek regularnie slysze narzekania pracodawcow, ze przez UP nie
    znalezli (w tym rowniez pracownikow produkcyjnych). UP niestety za sztywno i
    urzedowo podchodzi do swoich zadan. Bylam zarejestrowana kiedys ~3 tygodnie
    w UP i juz przy pierwszej wizycie (kiedy dopiero dostalam papiery do
    wypelnienia i mialam z nimi przyjsc za kilka dni) poszlam do odpowiedniego
    pokoju z ofertami dowiedziec sie, co maja. Jedna pani dyktowala wlasnie
    drugiej zestaw wymagan, ktory pasowal do mnie jak ulal i martwila sie, ze
    nikogo takiego chyba nie maja. Ja oczywiscie "juz nie musza panstwo szukac",
    one dowiedziawszy sie, ze jeszcze nie jestem w pelni zarejestrowana, tylko
    odebralam formularz, odmowily mi udzielenia wszelkich informacji o oferencie
    i byly nieugiete. Ja bym w takiej sytuacji zrobila wszystko, zeby polaczyc
    ze soba pracodawce i pracownika, nawet falszujac daty w dokumentach. Widac
    nie nadaje sie na urzedniczke :) Jakby w UP siedzieli ludzie z odrobina
    pasji (a do takiej roboty mozna miec pasje) to ten kraj moglby wygladac
    inaczej.

    I.