PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tą pracą i chęcią do niej ;) › Re: Jak to jest z tą pracą i chęcią do niej ;)
  • Data: 2004-11-29 07:59:25
    Temat: Re: Jak to jest z tą pracą i chęcią do niej ;)
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-11-28, Kapsel <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Wiesz... po pierwsze 800zl za CMS to nie jest duzo. Prawde mowiac patrzac
    > na potrzebna wiedze, zakres jezykow i jeszcze jakies przygotowanie
    > graficzne, ktorego oczekiwales to malo.
    A teraz przeczytaj jeszcze raz uważnie post Twojego przedpiścy.
    Pisał on o tym, że potrzebuje człowieka do _zapełnienia_ treścią _gotowego_
    już CMSa. 400PLN tygodniowo za półetatową robotę to jest bardzo miła sumka.
    Gdyby przy tych samych stawkach pracował na cały etat zarobiłby więcej ode
    mnie :)

    Resztę pozwoliłem sobie wyciąć bo polemika całkowicie nie na temat.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    szybszy niz najwyzszy budynek... inteligentniejszy od kuli w locie...
    /yacoob/