PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z tą pracą i chęcią do niej ;) › Re: Jak to jest z tą pracą i chęcią do niej ;)
    From: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak to jest z tą pracą i chęcią do niej ;)
    Date: Sun, 28 Nov 2004 20:57:08 +0100

    Dnia Sun, 28 Nov 2004 20:47:52 +0100, Kapsel <k...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Wiesz... po pierwsze 800zl za CMS to nie jest duzo. Prawde mowiac patrzac
    > na potrzebna wiedze, zakres jezykow i jeszcze jakies przygotowanie
    > graficzne, ktorego oczekiwales to malo.

    Autorka nie szukala webmastera, a kogos do wklepywania danych polaczonego
    z przygotowaniem (skany) plikow graficznych powiazanych z danymi.
    Nie wiem, gdzie zrobila blad, ze byl taki maly odzew. Praza nie byla
    zdalna, tak wiec moze region nie ma tak duzego bezrobocia wsrod gupy
    potencjalnych chetnych mogacych podjac sie tej pracy ?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##