PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z programistami PHP › Re: Jak to jest z programistami PHP
    From: "O.R" <o...@o...not>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak to jest z programistami PHP
    Date: Sat, 17 Jun 2006 22:40:05 +0200

    Witam,

    GK napisał(a):
    > Jesli chodzi o PHP, wydaje mi sie, ze w nim zbyt latwo popelnia sie bledy

    Bledy popelniaja nieuwazni programisci, nie jezyk :)

    > (np. to, ze musisz napisac global, jesli chcesz w funkcji skorzystac ze
    > zmiennej globalnej).

    Dlatego wlasnie w dobrze zaprojektowanych systemach nie uzywa sie
    zmiennych globalnych.

    ?

    > Dlatego duze firmy nie chca korzystac z tej technologii, bo przy duzych
    > projektach popelnia sie duzo bledow, a jak srodowisko nie jest na nie
    > odporne, to trudno takie projekty debugowac.

    Wydaje mi sie, ze z PHP w duzych firmach nie korzysta sie z nieco innych
    powodow niz 'przy duzych projektach popelnia sie duzo bledow'.

    Wybor technologii raczej zalezy od latwosci pozniejszej pielegnacji
    systemu, istniejacych (i dobrze sprawdzonych) rozwiazan, na ktorych
    mozna oprzec program itd.

    pozdr,
    OR