PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak tam z pracą w Warszawie? › Re: Jak tam z pracą w Warszawie?
    From: Carrie <c...@w...pf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak tam z pracą w Warszawie?
    Date: Tue, 20 May 2003 01:27:52 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@host-ip130-216.crowley.pl

    Dnia Sun, 18 May 2003 19:49:26 GMT, Krzysiek <c...@d...pl>
    napisał(a):

    >Zdaje się, że teraz w modzie praca za darmo.

    Nie mówiłam o pracy za darmo. Mówiłam o pracy za te same pieniądze
    przy zajęciu mało rozwojowym albo przy interesującym.
    Ludzie podejmują się zajęć dużo poniżej swoich ambicji i kwalifikacji,
    żeby mieć za co żyć, i to jest zrozumiałe. Ale jak ktoś nie chce tak
    od razu z tych ambicji zrezygnować, to co? To jest źle?

    >Ile osób wierzy (chce wierzyć) w te bajeczki o rozwoju, dążeniu do...,
    >motywacji, itd.? Tak jak napisał Samotnik - pracuje się głównie dla
    >pieniędzy.

    Głównie - zgoda. Ale to nie znaczy - wyłącznie. Ja bym tak nie chciała
    i współczuję tym, którzy nie mają innego wyjścia.

    > Ideą i "rozwojem" nie można się najeść.
    >A gdy "rozwój" już nastąpi, to kiedy lepsza pensja? Może wtedy, gdy
    >nadejdzie mityczne lepsze jutro. :-)

    A teraz sobie przypomnij narzekania ludzi na pracodawców, którzy
    wymagają doświadczenia.
    W piramidzie potrzeb jest szczebelek "potrzeba samorealizacji",
    "potrzeba uznania", "potrzeba sukcesu". Mnie się to wydaje całkowicie
    naturalne. Nie każdemu wystarcza do pełnego szczęścia fakt, że zarabia
    na chleb i benzynę ;> Też mi się kiedyś wydawało, że to gadanie o
    potrzebie rozwoju to tak tylko, bo się komuś w głowie przewróciło, ma
    pracę i jeszcze narzeka. Ale teraz, po liźnięciu kilku rozmaitych
    zawodów, już tak nie uważam :)

    Pozdrawiam, Carrie