PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak szukac pracy ? (informatyk)

  • 21. Data: 2005-02-06 17:35:34
    Temat: Re: Jak szukac pracy ? (informatyk)
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    p...@p...pl news:slrnd0ckn4.92q.proteus@ender.elsat.net.pl

    > ochotę jak się dowiedziałem, że soft pod Windows, to najlepiej pisać
    > pod linuxem, przy wykorzystaniu emulatora. Więc wybacz. :)

    A podasz msgid :) ? Bo musiales mnie zle zrozumiec

    ja pisze soft dla windows w linuxie, ale oczywiscie testuje juz na windows.

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 22. Data: 2005-02-06 17:37:22
    Od: "Xoxol" <X...@o...pl>

    > wielu firm osobiscie od wewnatrz, ale znajomy pracowal w sporej firmie
    > UNIX-only, nie wiem, z 30-50 osob? Krakowska firma projektujaca sprzet

    Znow odbiegamy od tematu :-(
    Sorrki ale w firmie w ktorej obecnie pracuje liczba komputerow w oteczneiu
    sieciowym nigdy nie spada ponizej 18 000... wiec jesli 30-50 osob ( nie wiem
    czemu przeliczasz na osob a nie na sprzet, sprzetu zawsze moze inna ilosc
    niz ludzi na + lub na - ) jest to duza firma to w jakiej ja pracuje ?
    gigantycznej ?chyba nie bardzo :-).
    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2005-02-06 17:50:36
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    X...@o...pl news:cu5klf$pqg$1@atlantis.news.tpi.pl

    > czemu przeliczasz na osob a nie na sprzet, sprzetu zawsze moze inna ilosc
    > niz ludzi na + lub na - ) jest to duza firma to w jakiej ja pracuje ?
    > gigantycznej ?chyba nie bardzo :-).

    No nie bardzo - ale nie wiem jak w wiekszych firmach.

    Na pewno UNIXy sa lepsze do zastosowan sieciowych, wiec przy odrobinie
    checi mozna by stworzyc lepszy system - szczegolnie do tak duzych
    zastosowan.

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 24. Data: 2005-02-06 17:52:06
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Rafal 'Raf256' Maj napisał(a):

    > A podasz msgid :) ? Bo musiales mnie zle zrozumiec

    A proszę bardzo. Ten konkretny post, to:
    http://42.pl/url/aJs

    A cały wątek:
    http://42.pl/url/aJt

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 25. Data: 2005-02-06 18:12:35
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    p...@p...pl news:slrnd0cma6.959.proteus@ender.elsat.net.pl

    > A proszę bardzo. Ten konkretny post, to:
    > http://42.pl/url/aJs

    Tak mozna pisc, ale i tak na koncu trzeba przetestowac na systemie
    docelowym. Wygodniej tez robic to odrazu - mniej poprawek zostaje na koniec
    :)

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 26. Data: 2005-02-06 19:49:09
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl>

    >Miec dobry pomysl na ktory jeszcze nikt nie wpadl.

    >Kilka dni temu byla duza dyskusja o wymogach pracy w helpdesku - jako
    >absolwent raczej marnie to widze - tam trzeba miec spore dosiadczenie.

    (OT) helpdesk Nortona jest super. Mialam jakis czas temu kontakt i jestem w
    pelni zadowolona z obslugi. I nie chodzi tylko o merytoryczne informacje, ale
    i o przyjazny, pomocny ton glosu i zachowanie helpdeska, bez sladu
    zniecierpliwienia czy wyzszosci, jakie sie zdarza (sic!) w innych hd.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 27. Data: 2005-02-07 01:49:40
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Xoxol wrote:

> [...]
    > czemu przeliczasz na osob a nie na sprzet, sprzetu zawsze moze inna ilosc
    > niz ludzi na + lub na - ) jest to duza firma to w jakiej ja pracuje ?

    pracujesz w firmie, ktora ma powyzej 18tysiecy stanowisk komputerowych;
    i firma ta znajduje sie w 250tysiecznym miescie; i masz tam prace i nie
    myslisz o awansie w swojej firmie, tylko rozgladasz sie za inna firma??

    moim zdaniem nie jest to realne; chociazby dlatego, ze nie wyobrazam
    sobie, jak mozna w ogole myslec o "otoczeniu sieciowym" (taka ikonka
    na pulpicie windows) z 18tysiacami wpisow;

    adas;

  • 28. Data: 2005-02-07 23:23:11
    Temat: Czy to ZUS ... powyzej 18tysiecy stanowisk komputerowych
    Od: LbdPal <r...@w...pl>

    >pracujesz w firmie, ktora ma powyzej 18tysiecy stanowisk komputerowych;
    >i firma ta znajduje sie w 250tysiecznym miescie; i masz tam prace i nie
    >myslisz o awansie w swojej firmie, tylko rozgladasz sie za inna firma??

    O ja znam taką jedna firmę (instytucje) gdzie moze byc rzeczywiscie
    18 tys stanowisk komputerowych ... ona ZUS sie nazywa
    tyle, ze kompy sa rozsiane po calym regionie czy tez kraju :)

    Jesli to rzeczywiscie ZUS - to nie dziwcie sie koledze, ze podjal
    jedyna sluszna decyzje o szukaniu innej pracy

    POWODZENIA!

  • 29. Data: 2005-02-11 00:58:12
    Od: "Orange" <m...@p...onet.pl>

    Ja kiedyś tak łazikując (będąc jeszcze na studiach i bez doświadczenia!),
    trafiłam do Oracla przed oczy samego prezesa, który poświęcił mi z pół godziny
    i bardzo fajnie pogadał - o specyfice pracy u nich itd (wówczas moim marzeniem
    była właśnie praca w Oraclu). Gdybym wysłała tam CV'ałkę, to pewnie nawet by mi
    nie odpowiedzieli, nie mówiąc o zaproszeniu na rozmowę. Pracy tam ostatecznie
    nie dostałam, ale właściwie dlatego, że sama zrezygnowałam (dowiedziałam się,
    że nie wygląda to tak, jakbym chciała). Nie mówię, żebym ją dostała, bo
    oczywiście żadna decyzja wówczas nie zapadła, ale nie powiedziano mi
    także "nie", tylko bardzo życzliwie potraktowano. A byłam dosłownie człowiekiem
    z ulicy, wręcz dzieckiem z ulicy ;-)