PracaGrupypl.praca.dyskusje › czytanie mejli - praca dodatkowa?

  • 1. Data: 2005-02-05 16:33:28
    Temat: czytanie mejli - praca dodatkowa?
    Od: "macias" <e...@w...pl>

    Mając do dyspozycji stałe łącze, trochę wolnego czasu chciałem poszukac
    pracy dodatkowej, no i natchnąłem się na pracę pt "czytanie mejli". Ktoś ma
    jakies dośaiwdczenia? a może zaufanych mocodawców? Trochę wzbudza moją
    wątpliowść jak czytam że trzeba klikać na linki, banery w mejlach, których
    obiektów docelowych nie znam..... Może ktoś mi wyjaśni istotę tego?

    przykładowa strona kogoś gdzie można zacząć, jaką dostałem w mejlu to
    http://www.telepraca1.republika.pl/mojefirmy.htm
    jak ktos uważa że to spam, niech nie klika, chodzi mi o wiarygodność tego
    typu rzeczy.

    Jeżeli ktos też zna inne,sprawdzone mozliwości dodatkowego zarabiania przez
    net, smiało niech napisze

    z góry dzięki

  • 2. Data: 2005-02-05 17:49:35
    Temat: Re: czytanie mejli - praca dodatkowa?
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 05 lut 2005 w liście [news:cu2sop$oe7$1@nemesis.news.tpi.pl]
    macias [e...@w...pl] napisał(a):

> [...]
    > klikać na linki, banery w mejlach, których obiektów docelowych nie
    > znam..... Może ktoś mi wyjaśni istotę tego?

    W skrócie: za ileśtam przeczytanych i wysłanych maili masz dostać kasę,
    której oczywiście nigdy nie zobaczysz. Co to daje twoim "pracodawcom"?
    Ano dostarczasz im pracowicie zbierane adresy internetowe, które mogą
    oni przehandlować za kupę kasy. Adresy te służą potem oczywiście do
    wysyłania spamu, czyli łamania prawa.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 3. Data: 2005-02-07 17:19:46
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "macias" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    >(...) "czytanie mejli".

    oczywiście pisząc "mejli" masz na myśli e-listy

  • 4. Data: 2005-02-07 23:00:39
    Od: "macias" <e...@w...pl>

    > oczywiście pisząc "mejli" masz na myśli e-listy

    oczywiście. A to zmienia postać rzeczy i napiszesz mi coś wiecej na ten
    temat?