PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak szukać pracy? › Re: Jak szukać pracy?
  • Data: 2002-01-13 10:17:54
    Temat: Re: Jak szukać pracy?
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pomijając już polemikę -
    > - Ustalenie gdzie, upór, konsekwencja, pewność siebie i .... NIEWIADOMA
    ilość
    > wysyłanych CV to najbardziej uczciwa droga do znalezienia pracy, nie mniej
    > jednak (odwracając sytuację) jeśli masz znajomości - wykorzystaj je :))

    Dokladnie tak, natomiast zajales sie moja wypowiedzia bez kontekstu:
    odpowiadalem na kilka postow, twierdzacych, ze bez znajomosci nie da sie
    znalezc pracy. Co uwazam 1. za bzdure 2. za doskonale samousprawiedliwienie
    w bezczynnosci.
    Mam wrazenie po powyzszym, ze w pelni sie zgadzamy ?

    MM (nigdy na etat ...)