PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak sprzedac długopis? › Re: Jak sprzedac długopis?
  • Data: 2003-05-22 21:47:38
    Temat: Re: Jak sprzedac długopis?
    Od: "Lukas" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poniżanie człowieka.
    > Gdyby kazali mi coś takiego zrobić, to odwróciłabym się na pięcie.
    > Zadanie/pytanie z serii: czy zamierza wyjść pani za mąż i mieć dzieci?
    :-((

    > Baba Jaga

    Widzisz tutaj przede wszystkim chodzi o sprawdzenie umiejętności handlowych,
    zdolności do prowadzenia negocjacji, umiejetności prezentacji
    To nie jest ponizanie
    Ja nie zadaje księgowej takiego pytania - tylko handlowcowi
    Nie mozesz poprosic kolesia - aby ci sprzedał najnowszy model BMW bo
    przesłuchanie jednego kandydata trwałoby i trwało

    pyatnie czy zamierza panie miec dzieci tez uwazam za głupie
    przeciez to jest naturalna kolej rzeczy
    ktos zadając takie pytanie drugiemu człowiekowi ( mężczyni tez mają dzieci )
    jest wogóle jakims imbecylem