PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak sprzedac długopis? › Re: Jak sprzedac długopis?
  • Data: 2003-05-22 15:22:22
    Temat: Re: Jak sprzedac długopis?
    Od: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poniżanie człowieka.
    > Gdyby kazali mi coś takiego zrobić, to odwróciłabym się na pięcie.
    > Zadanie/pytanie z serii: czy zamierza wyjść pani za mąż i mieć dzieci?
    :-((

    Skoro ktoś potrzebuje sprzedawcy/przedstawiciela handlowego, to chyba
    oczywiste jest, że będzie próbował zbadać, czy taki ktoś da się z bić z
    tropu i czy potrafi "ładnie opakować" w słowa zwyczajny produkt. Co w tym
    dziwnego? Kumpla na rozmowie poprosili o sprzedanie lodówki eskimosom.
    Sprzedał lodówkę i roczny zapas benzyny do agregatu prądotwórczego :-)

    --
    ++ Michał Gancarski ++
    ++ w...@e...org.pl ++