PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak sprawdzic czy mail dotarl do pracodawcy

  • 1. Data: 2004-07-16 14:54:13
    Temat: Jak sprawdzic czy mail dotarl do pracodawcy
    Od: "pasqdeq" <p...@p...fm>

    Czy moze mi ktorys z grupowiczow polecic jakis sposob, aby sprawdzić czy
    mail doszedl do pracodawcy. Slyszalem ze jest jakis portal ktory takie cos
    umozliwia, ale koszt takiego czegos to 50 $ wiec moze ktos zna cos tanszego-
    oczywiscie najlepiej za free. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-07-16 15:52:34
    Temat: Re: Jak sprawdzic czy mail dotarl do pracodawcy
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj pasqdeq,

    W Twoim liście datowanym 16 lipca 2004 (16:54:13) można przeczytać:

> [...]
    > umozliwia, ale koszt takiego czegos to 50 $ wiec moze ktos zna cos tanszego-
    > oczywiscie najlepiej za free. Pozdrawiam

    Możesz ustawić żądanie potwierdzenia przeczytania wiadomości w swoim
    czytniku pocztowym.

    pzdr
    konlin

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Mother should I run for president?"

  • 3. Data: 2004-07-16 16:23:29
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 16 Jul 2004 16:54:13 +0200, "pasqdeq"

    >sprawdzić czy
    >mail doszedl do pracodawcy

    Poczytaj helpa albo instrukcją do swojego programu pocztowego. Jak nie
    znajdzesz odpowiedzi to pytaj na grupie o czytnikach i/lub w google.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2004-07-16 17:28:06
    Od: "KrzysztofM" <p...@m...pfmpfffpm.pfmpmf>

    Użytkownik "Konlin" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > W Twoim liście datowanym 16 lipca 2004 (16:54:13) można przeczytać:

    > Możesz ustawić żądanie potwierdzenia przeczytania wiadomości w swoim

    100% metody nie ma - bo zawsze ktoś odbierający może kliknąć na "NIE" w
    skutek czego potwierdzenie nie pójdzie.

    pozdr
    Krzysiek

  • 5. Data: 2004-07-16 18:16:54
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj KrzysztofM,

    W Twoim liście datowanym 16 lipca 2004 (19:28:06) można przeczytać:

    > 100% metody nie ma - bo zawsze ktoś odbierający może kliknąć na "NIE" w
    > skutek czego potwierdzenie nie pójdzie.

    Oczywiście, nie pisałem że to pewna metoda. I nawet nie wiem jak
    poszczególne czytniki reagują na takie coś, mnie się Bat zawsze pyta
    ale co robi IE? Zresztą nieważne, NTG i nie potrzebuję tego a jak będę
    potrzebował to sobie sprawdzę :)

    pzdr
    konlin

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "I wave to my neighbour my neighbour waves to me
    By my neighbour is my enemy"

  • 6. Data: 2004-07-16 23:51:03
    Od: "Mmac" <macyk@bzdet_polbox.com>

    Użytkownik "pasqdeq" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > umozliwia, ale koszt takiego czegos to 50 $ wiec moze ktos zna cos
    tanszego-
    > oczywiscie najlepiej za free. Pozdrawiam

    Dołącz trojana do listu.

  • 7. Data: 2004-07-17 14:34:56
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Mmac" <macyk@bzdet_polbox.com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "pasqdeq" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    > tanszego-
    >
    > Dołącz trojana do listu.

    ROTFL :)))))))))))

    Dobre

  • 8. Data: 2004-07-17 18:42:04
    Od: "Dariusz" <...@...com>

> [...]
    > umozliwia, ale koszt takiego czegos to 50 $ wiec moze ktos zna cos
    tanszego-
    > oczywiscie najlepiej za free. Pozdrawiam

    Zakladasz strone na serwerze, ktory ma statystyki odwiedzin. Najlepiej na
    komercyjnym, z reguly maja 2 tygodnie za free. Potem w mailu (format HTML)
    wklejasz linijke linka do testowej strony. Koles odbiera poczte, wlacza
    linka. Ty w statystykach zobaczysz serwer z ktorego sie polaczyl.