PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak sie zareklamowac ???

  • 1. Data: 2002-04-22 17:57:02
    Temat: Jak sie zareklamowac ???
    Od: "Pejter" <p...@i...pl>

    Witam drogich grupowiczów !!!

    Mam niewielką sprawę, otórz założyłem niedawno działalność gosp. i za
    cholerę nie mogę wymyślić jak by się tu na rynku profesjonalnie
    zareklamować,chodzi mi o pewnego rodzaju pismo przewodnie. Dodam iż jest to
    przedstawicielstwo pewnej firmy na rynek Polski - branża poligrafia.

    Pozdrawiam

    Pejter

  • 2. Data: 2002-04-22 20:03:19
    Temat: Re: Jak sie zareklamowac ???
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Pejter" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zareklamować,chodzi mi o pewnego rodzaju pismo przewodnie. Dodam iż jest
    > przedstawicielstwo pewnej firmy na rynek Polski - branża poligrafia.

    zatrudnić nasze studio ;) i problemy z głowy ;)

    Piotr Żebrowski
    studio otwarte
    http://www.otwarte.com.pl