PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanko o ref.

  • 1. Data: 2002-04-22 16:24:36
    Temat: pytanko o ref.
    Od: "Artur Ochmanski" <z...@p...fm>

    Co to jest i co mam podac jezeli firma dajaca ogloszenie o pracy prosi o
    podanie numeru ref.

  • 2. Data: 2002-04-22 16:48:17
    Temat: Re: pytanko o ref.
    Od: "RaDzAw" <r...@p...fm>

    Użytkownik "Artur Ochmanski" <z...@p...fm> napisał w wiadomości :
    > Co to jest i co mam podac jezeli firma dajaca ogloszenie o pracy prosi o
    > podanie numeru ref.

    Numer referencyjny - zapewne podany w ogloszeniu :)

  • 3. Data: 2002-04-22 18:05:22
    Od: "Artur Ochmanski" <z...@p...fm>

    > Co to jest i co mam podac jezeli firma dajaca ogloszenie o pracy prosi o
    > podanie numeru ref.
    >
    > tylko ze ogloszeniu nie ma napisanego zadnego numeru referencyjnego.
    i tak dzieki za pomoc

  • 4. Data: 2002-04-22 18:43:47
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > i tak dzieki za pomoc

    Bo ogloszenia redaguja idioci , a redakcja nie zwraca uwagi na tresc - to
    powszechne.
    Napisz dokladnie stanowisko i miejsce, skad ogloszenie wziales.

    Wojtek

  • 5. Data: 2002-04-22 18:55:09
    Od: "Artur Ochmanski" <z...@p...fm>