PracaGrupypl.praca.dyskusje › działalność bez opłat

  • 1. Data: 2002-04-23 05:23:12
    Temat: działalność bez opłat
    Od: q...@g...pl

    Witam
    Jestem zatrudniony na 1/3 etatu. Czy mogę dodatkowo mieć własną
    działaność gospodarczą nie ponosząc dodatkowych kosztów?

  • 2. Data: 2002-04-24 07:52:03
    Temat: Re: działalno?ć bez opłat
    Od: "Mariusz T." <m...@w...pl>

    <q...@g...pl> wrote in message
    > Witam
    > Jestem zatrudniony na 1/3 etatu. Czy mogę dodatkowo mieć własną
    > działaność gospodarczą nie ponosząc dodatkowych kosztów?

    Tak bylo mniej kiedys. Teraz zawsze placisz skladke zdrowotna i dodatkowo,
    jesli zarabiasz na etacie mniej niz place minimalna, pozostale skladki
    zusowe. W sumie kilkaset zl co miesiac - choc zdrowotna mozesz potme
    odliczyc od podatku a pozostale chyba od dochodu (moge sie mylic). Nie
    mowiac juz o zwyklych podatkach, to juz zaleznie od wyboru formy
    opodatkowania.

    Mariusz