PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak sie wyrwac z pokolenia 1200?

  • 11. Data: 2007-07-02 18:56:25
    Temat: Re: Jak sie wyrwac z pokolenia 1200?
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    > Nie wiem coprawda co to sa te szczesliwce(jakies miasto gdzie ludzie sa
    > szczesliwi?)
    Dzielnica Warszawy, konkretnie czesc Ochoty

    > ale czy przypadkiem pod tym ogloszeniem nie bylo drobnym
    > drukiem, ze owszem placa 1700, ale za okres 2 miesiecy i to brutto? ;)
    Miesiecznie. Ale brutto to pewnie sie zgadza.

  • 12. Data: 2007-07-03 08:53:18
    Od: c...@t...pl

    > jasny gwint ale klapa.... przyjechalem do wawy na skrzydlach marzen o
    > zrobkach ponad przecietnosc, a wyladowalem jak fizyczny robol robiacy
    > nocami za 1300 na reke...
    > qrna co za wstyd - w warszawie mieszkac i zarabiac 1300

    wyjedz na Dolny Slask
    okolice Wroclawia i kierunek Swidnica, Walbrzych
    za mieszkanie zaplacisz mniej
    za uslugi mniej
    i milej mozna tam spedzac wolny czas
    ale ale, jak sie postarasz to do pracy nie bedziesz jechal godzine i wiecej,
    jak w Warszawce

  • 13. Data: 2007-07-03 10:51:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 19 Jun 2007 12:56:26 +0200, Stachu
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >anyway ktos ma pomysl jak sie wyrwac z tego piekla? - beda
    >jednoczesnie niewiele kwalifikowanym?

    Zmądrzeć?

    --
    ___________/ GG: 3524356