PracaGrupypl.praca.dyskusje › Londyn - praca w salonie/sklepie komputerowym?

  • 1. Data: 2007-06-19 06:20:23
    Temat: Londyn - praca w salonie/sklepie komputerowym?
    Od: "P." <a...@n...eurokiddies.pl>

    Czesc

    Zastnawiam sie czy ktos z Was znalazl taka prace w Londynie. Planuje na
    poczatku wrzesnia wyjechal do Londynu i szukac pracy wlasnie w takiej
    branzy, sprzedaz komputerow - jakas siec sklepow, czy salon notebookow -
    plan ambitny - ale czy do zrealizowania? Jak myslicie? Macie jakies
    doswiadczenia w tym temacie?

    Pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2007-06-19 06:48:25
    Temat: Re: Londyn - praca w salonie/sklepie komputerowym?
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    P. pisze:
    > Macie jakies
    > doswiadczenia w tym temacie?

    A ty jakie masz doświadczenie w tym temacie?
    Jak nie umiesz angielskiego perfekt to sobie odpuść sklep.

  • 3. Data: 2007-06-19 08:36:55
    Od: "P." <a...@n...eurokiddies.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@v...pl> napisał :

    > A ty jakie masz doświadczenie w tym temacie?
    > Jak nie umiesz angielskiego perfekt to sobie odpuść sklep.

    AD.1.
    No wlasnie nie mam doswiadczenia, wiec pytam.

    AD.2.
    Umiem.

    P.

  • 4. Data: 2007-06-19 09:01:16
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-06-19 10:36, P. pisze:

    > AD.1.
    > No wlasnie nie mam doswiadczenia, wiec pytam.

    To jak chcesz doradzać kupującym?

    > AD.2.
    > Umiem.

    ROTFL. Że niby FCE masz zdany? Albo jakiś wyższy?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 5. Data: 2007-06-19 09:03:47
    Od: n...@w...pl

    Hej,
    Z tego co pamietam to ten biznes jest opanowany przez Hindusow i synow
    Hindusow - srodowisko dosc hermetyczne i nawet jesli cie dopuszcza do
    interesu to za psie pieniadze. Mozesz sie starac o prace w jakiejs
    wielkiej sieci jako szeregowy pracownik - ale tam tez konkurencja jest
    dosc spora.

    Jesli masz jakis punkt zaczepienia w Londynie to na twoim miejscu
    sprobowalbym u dostawcow neta - oczywiscie jesli cos o tym wiesz.
    Generalnie mam przykre wspomnienia z szukania pracy "w komputerach" w
    Anglii, ale wtedy bylem swiezo po studiach - sam papierek bez jakiegos
    udokumentowanego doswiadczenia nic tam nie znaczyl (2003 rok).
    Jesli rzeczywiscie znasz dobrze angielski to radzilbym zaczac tak jak
    100000 innych Polakow w Anglii - na barze :). Fajna praca, fajni
    ludzie, kontakt z jezykiem, a rankami mozesz szukac swojej wymazonej
    pracy no i nie musisz sie tak stresowac, ze zostalo Ci 100 funtow w
    kieszeni a pracy dalej nie ma. Oczywiscie musisz wyjechac przed koncem
    sesji :)

    Pozdrawiam i powodzenia

  • 6. Data: 2007-06-19 09:56:20
    Od: "OtoJa" <d...@g...go2.go2-lalala.pl>

    Użytkownik "Mich@l" <k...@t...cy> napisał :

    > ROTFL. Że niby FCE masz zdany? Albo jakiś wyższy?

    dlaczego z gory zakladac ze nie ma albo ze nie zna?

  • 7. Data: 2007-06-19 10:13:00
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-06-19 11:56, OtoJa pisze:

    > dlaczego z gory zakladac ze nie ma albo ze nie zna?

    Nie zakładam. Po prostu za dużo w życiu widziałem ludzi z mocnym
    przekonaniem o perfekcyjnej znajomości języka popartej różnorakimi
    certyfikatami.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 8. Data: 2007-06-24 11:47:32
    Od: A Tennyson <t...@b...biz>

    On Tue, 19 Jun 2007 02:03:47 -0700, n...@w...pl wrote:

> [...]
    > interesu to za psie pieniadze. Mozesz sie starac o prace w jakiejs
    > wielkiej sieci jako szeregowy pracownik - ale tam tez konkurencja jest

    Wczoraj byłem w okolicach Bayswater Tube station. Jest tam spora giełda
    komputerowa (computer fair). Nie uświadczysz tam bladej twarzy. :-)

    > [...]
    > udokumentowanego doswiadczenia nic tam nie znaczyl (2003 rok).
    > [...]

    najpierw UK NARIC

> [...]
    > pracy no i nie musisz sie tak stresowac, ze zostalo Ci 100 funtow w
    > kieszeni a pracy dalej nie ma. Oczywiscie musisz wyjechac przed koncem

    potem monster.com

    --
    "I the heir of all the ages, in the foremost files of time"

    Locksley Hall by Alfred, Lord Tennyson