PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak sie wyrejestrowac z UP › Re: Jak sie wyrejestrowac z UP
  • Data: 2003-07-22 20:07:51
    Temat: Re: Jak sie wyrejestrowac z UP
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 22 Jul 2003 22:00:43 +0200, Jean wrote:

    > co do zgloszenia telefonicznego, to brak jest jakiegokolwiek sladu o
    > zgloszeniu pracy
    Jest - 2krotnie wyrejestrowywałem się telefonicznie - panienka po prostu
    wstukuje do komputera dane tak samo, jakby to zrobiła, gdybym pojawił się
    tam osobiście. W 2 dni później dostałem decyzję o wyrejestrowaniu pocztą.

    Mail nie jest tym bardziej dowodem, bo bez podpisu elektronicznego znaczy
    tyle, co telefon.

    --
    Grendel

    http://www.nospam-pl.net/spampal.php
    "... cos o wbijaniu na pal, or samfin' ? ;-)'