PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak sie wyrejestrowac z UP

  • 1. Data: 2003-07-22 18:40:11
    Temat: Jak sie wyrejestrowac z UP
    Od: "Grzegorz" <g...@S...gazeta.pl>

    Jak wyrejestrować sie z Urzędu Pracy w przypadku, gdy nie mogę stawić
    się osobiście?
    Udało mi się znaleźć pracę i wiem że musze powiadomić w ciągu iluśtam
    dni urząd pracy.
    Może mi ktoś pomoże, bo dodzwonić się tam nie mogę, a sprawa jest
    pilna.

    Na koniec coś optymistycznego: dostałem pracę *bez znajomości *bez
    doświadczenia *szukałem _tylko_ 6 miesięcy po skończeniu studiów :)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 2. Data: 2003-07-22 18:47:21
    Temat: Re: Jak sie wyrejestrowac z UP
    Od: "Jo" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@S...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Na koniec coś optymistycznego: dostałem pracę *bez znajomości *bez
    > doświadczenia *szukałem _tylko_ 6 miesięcy po skończeniu studiów :)

    Na początek gratulacje.
    Skoro naprawdę nie możesz to pozostaje coś tak prozaicznego jak poczta -
    koniecznie list polecony - zawiadamiasz o podjęciu pracy i może tak na
    wszelki słuczaj kopia umowy o pracę.
    pozdrawiam JO

  • 3. Data: 2003-07-22 18:52:37
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    gratulacje ;)

    co do formy zgloszenia pracy, u nas praktukuje sie:
    1. poczta
    2. fax
    3. e-mail

    niestety smsem jeszcze nie mozna, ale niedlugo wejdzie elektroniczny obieg
    dokumentow (ustawowo dla urzedow) i wtedy bedzie mozna cus takiego zglosic
    wypelniajac formularz na www ;)

    Jean

  • 4. Data: 2003-07-22 19:43:01
    Od: Dorota <p...@c...pl>

    Dnia 03-07-22 20:40, Użytkownik Grzegorz napisał :
> [...]
    >
    > Na koniec coś optymistycznego: dostałem pracę *bez znajomości *bez
    > doświadczenia *szukałem _tylko_ 6 miesięcy po skończeniu studiów :)

    W grudniu zarejestrowałam DG z UP wyrejestrowałam sio na poczatku
    lutego, nikt mi głowy nie urwał a w .............................
    czerwcu dostałam pismo z UP infomujące mnie że z dniem 1 grud blabla
    utraciłam prawo do bycia bezrobotną

    --
    Pozdrawiam Dorota
    GG 2245542

  • 5. Data: 2003-07-22 19:56:52
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Tue, 22 Jul 2003 20:40:11 +0200, Grzegorz wrote:

    > Jak wyrejestrować sie z Urzędu Pracy w przypadku, gdy nie mogę stawić
    > się osobiście?

    Telefonicznie - to wystarczy. Podajesz przez telefon dane z umowy (data
    zawarcia, nazwa firmy) i już. Sprawdzą sobie umowę przy kolejnej
    rejestracji tfu tfu ;-)

    > Udało mi się znaleźć pracę i wiem że musze powiadomić w ciągu iluśtam
    > dni urząd pracy.

    > Może mi ktoś pomoże, bo dodzwonić się tam nie mogę, a sprawa jest
    > pilna.

    e-mailem niestety nie można/

    > Na koniec coś optymistycznego: dostałem pracę *bez znajomości *bez
    > doświadczenia *szukałem _tylko_ 6 miesięcy po skończeniu studiów :)

    no to ładnie - ja po studiach bezpośrednio nie szukałem - najpierw
    odbębniłem wojsko - po wyjściu (z końcem marca) szukałem niecały miesiąc
    (pod koniec kwietnia było już pierwsze zlecenie, potem umowa o pracę). Ale
    niestety to było w 2001 roku - potem był niestety 11.09.01 po którym już
    nic nie jest takie, jakim było wcześniej.

    --
    Grendel

    http://www.nospam-pl.net/spampal.php
    "... cos o wbijaniu na pal, or samfin' ? ;-)'

  • 6. Data: 2003-07-22 20:00:43
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    emajlem mozna, mozesz nawet napisac aby pup odeslal potw ze mejl dotarl -
    przynajmniej ja tak robie ;)
    co do zgloszenia telefonicznego, to brak jest jakiegokolwiek sladu o
    zgloszeniu pracy

    Jean

  • 7. Data: 2003-07-22 20:07:51
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Tue, 22 Jul 2003 22:00:43 +0200, Jean wrote:

    > co do zgloszenia telefonicznego, to brak jest jakiegokolwiek sladu o
    > zgloszeniu pracy
    Jest - 2krotnie wyrejestrowywałem się telefonicznie - panienka po prostu
    wstukuje do komputera dane tak samo, jakby to zrobiła, gdybym pojawił się
    tam osobiście. W 2 dni później dostałem decyzję o wyrejestrowaniu pocztą.

    Mail nie jest tym bardziej dowodem, bo bez podpisu elektronicznego znaczy
    tyle, co telefon.

  • 8. Data: 2003-07-24 08:06:04
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Jean napisał:

    > niestety smsem jeszcze nie mozna, ale niedlugo wejdzie elektroniczny obieg
    > dokumentow (ustawowo dla urzedow) i wtedy bedzie mozna cus takiego zglosic
    > wypelniajac formularz na www ;)

    W zeszłym tygodniu czytałem [ENTER lub GW], że chyba ERA wdraża podpis
    cyfrowy.

    Flyer