PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się przebranżowić ? › Re: Jak się przebranżowić ?
    From: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak się przebranżowić ?
    Date: Wed, 07 Apr 2010 21:04:19 +0300

    Dnia 07-04-2010 o 16:13:00 PawelC <p...@g...pl> napisał(a):

    > Sprawa dla jednych może wydawać trochę śmieszna lub nieprawdopodobna,
    > ale niestety prawdziwa.
    >
    > Mam bardzo ładne CV, 15 letnie doświadczenie jako administrator i
    > instalator sieci komputerowych, certyfikat inżyniera sieci Novell, w
    > ostatniej pracy "dorobiłem się" stanowiska kierownika działu ... i od
    > kilku miesięcy nie mogę znaleźć pracy w swoim zawodzie.
    > Dla jednych chyba za głupi, dla innych za mądry (nawet raz powiedziano
    > mi to wprost).
    > Powoli zacząłem dochodzić do wniosku, że chyba pora zmienić branże.

> [...]

    Zrob sobie prawo jazdy na pojazdy ciezkie i badz kierowca TIRa ;) Moze
    smieszne, ale prawdziwe... I pociesze Cie, ze mam ten sam dylemat co Ty i
    te same teksty slyszalem...
    Inna rada, to zalozyc firme i pozostac w zawodzie, ale - ja takowa
    posiadam i za 3 mies na szczescie juz to likwiduje ;)

    A najlepiej, jak umiesz klamac i jestes obludnikiem, oraz nie przejmujesz
    sie ludzkim losem, to zostan politykiem :D

    No i ostatni pomysl, to zarwac jakas blondynke w firmie rekruterskiej,
    ktora by Cie wcisnela do jakiejs firmy... Tylko czy jest sens pozniej
    meczyc sie z taka istota? :D

    ---
    SprzedamTO.pl