PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się przebranżowić ? › Re: Jak się przebranżowić ?
  • Data: 2010-04-08 13:55:24
    Temat: Re: Jak się przebranżowić ?
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07-04-2010 o 23:24:57 jcm <j...@1...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec"
    > <j...@j...na.jurze> napisał w

    > Tylko że kierowca TIRa nie ma kontaktu z ludźmi.

    Jak to nie masz?! Na CB non stoper z kims mozesz gadac. Poza tym, od czasu
    do czasu jest zaladunek i rozladunek - wtedy mozesz skoczyc sobie na
    miasto... I np. wiedzac, ze bedzie sie w danym miescie, umawiac sie na
    spotkania z paniami w biurach kadr... w celu juz wspomnianym i
    pochwalonym, ew. w innym dowolnym, ale tez milym ;)

    > Wcale nie taki głupi pomysł. :D

    Wiem, bo sam juz nad tym zaczynam coraz intensywniej myslec :D

    --
    SprzedamTO.pl