PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak sie pracuje w TPSA?

  • 1. Data: 2005-10-11 05:46:50
    Temat: Jak sie pracuje w TPSA?
    Od: fabio <b...@e...pl>

    No, wlasnie. Obecnie sobie pracuje w jednej z warszawskich prywatnych
    firm, robie to, co lubie i jestem zadowolony. Natomiast warunki
    finansowe chcialbym miec lepsze. Co prawda mam zawsze jakies dodatkowe
    bonusy, wiec jest OK, ale roznie bywa i nie zawsze wystarcza mi czasu na
    ich wypracowanie.

    Ostatnio niespodziewanie zadzwonili do mnie z Tepsy z propozycja pracy
    na stanowisku kierownika jednego z dzialow. Propozycja nieoczkiwana, bo
    nie skladalem nigdzie papierow, ani pracy nie szukalem. Zastanawiam sie
    wiec teraz nad ewentualna zmiana.

    Czy Waszym zdaniem warto pracowac w Tepsie? Czy sie oplaca? Jak z
    warunkami? Jak ze stabilnoscia pracy? Jak z atmosfera w pracy?

    ..:: fabio

  • 2. Data: 2005-10-11 21:23:01
    Temat: Re: Jak sie pracuje w TPSA?
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > na stanowisku kierownika jednego z dzialow. Propozycja nieoczkiwana, bo
    > nie skladalem nigdzie papierow, ani pracy nie szukalem. Zastanawiam sie

    Ale cię szef wkręcił ;-)

    chester

  • 3. Data: 2005-10-11 21:28:45
    Od: fabio <b...@e...pl>

    In article <dihaff$93d$1@inews.gazeta.pl>, c...@p...gazeta.pl
    says...

    > Ale ci? szef wkr?ci? ;-)

    Panie, co Pan ;) Nikt nie wkrecil. Numer telefonu mnie sie wyswietla ;)

    ..:: fabio

  • 4. Data: 2005-10-12 07:55:36
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    zalezy. Pracowalem kilka dlugich lat w firmie swiadczacej uslugi dla tepsy.
    Jezeli jest to dzial sprzedazy lub inny handlowy to bedziesz mial srube i
    presje na efekty. Jezeli trafisz do dzialu technicznego, (stacyjnego,
    teletransmisji, sieci) lub administracji to powinienes miec jak u mamy za
    piecem. Oczywiscie jeakis dynamiczny rozwoj zawodowy moze wtedy zwolnic
    tempo ale cos za cos. W dzialach technicznych z reguly byl luz, kumpelska
    atmosfera i ogolnie OK- skutkiem tego ludzie byli przyjazni, mili i zawse
    mieli czas na "herbatke"
    --
    Jackare
    Bytom

  • 5. Data: 2005-10-12 08:01:17
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 12-10-2005 o 09:55:36 Jackare <j...@i...pl> napisał:

> [...]
    > atmosfera i ogolnie OK- skutkiem tego ludzie byli przyjazni, mili i zawse

    Tylko, że już ich nie ma, zostali niemal do czysta wymiecieni - część
    załapała się do outsourcingu w ramach outplacementu ;)

    --
    "Chciałbym tylko zwrócić uwagę, że wnioski płynące z samego tylko
    życiowego doświadczenia czasami bywają mylące. Na przykład doświadczenie

  • 6. Data: 2005-10-12 11:31:03
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Tylko, że już ich nie ma, zostali niemal do czysta wymiecieni - część
    > załapała się do outsourcingu w ramach outplacementu ;)

    Pion sieci i nie wiem jak sie to teraz moze nazywac- pion stacyjny lub
    eksploatacyjny sa na pewno. Tepsa sama administruje swoimi centralami wiec
    utrzymuje administratorow central- byc moze okroila ich liczbe zwlaszcza na
    obiektach lokalnych bo byly wprowadzane centra utrzmaniowe przypominajace
    troche wygladem sceny z filmow o centrach lotow kosmicznych (na scianie
    olbrzymi ekran, przed min 3 rzedy stolow ze stanowiskami komputerowymi a
    przy nich ludzie czest z miedzynarodowego srodowiska- wszystko to bylo w
    strefie ograniczonego dostepu itd. Nie pamietam jaka byla fachowa i
    oficjalna nazwa tych centrow, ale cel tego byl taki ze jedno centrum
    obejmowalo swym zasiegiem wojewodztwo lub nawet caly region
    telekomunikacyjny (od kilku do kilkunastu dawnych wojewodztw). Stworzenie
    takich centrow doprowadzilo m.in do reducji etatow operatorow lokalnych
    central lub malych hostow, ale mimo wszystko tacy ludzie sa zatrudnieni.
    --
    Jackare
    Bytom

  • 7. Data: 2005-10-14 10:02:16
    Od: " Marek" <m...@g...pl>

    Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> napisał(a):

    > Tylko, że już ich nie ma, zostali niemal do czysta wymiecieni - część
    > załapała się do outsourcingu w ramach outplacementu ;)

    Tak. Z tepsy pozostał przede wszystkim zarząd i konto do wpłacania
    gotówki za rachunki telefoniczne :))

    Marek

  • 8. Data: 2005-10-14 10:12:05
    Od: " " <m...@g...pl>

    Jackare <j...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > olbrzymi ekran, przed min 3 rzedy stolow ze stanowiskami komputerowymi a
    > przy nich ludzie czest z miedzynarodowego srodowiska- wszystko to bylo w
    ..
    > Stworzenie
    > takich centrow doprowadzilo m.in do reducji etatow operatorow lokalnych
    > central lub malych hostow, ale mimo wszystko tacy ludzie sa zatrudnieni.

    Poza tym słyszałem, że tepsa wszystko co zostało oprócz zarządu i konta
    bankowego :) pcha pod górkę na południe Polski - pewnie dlatego, żeby autorzy
    systemu informatycznego nie musieli za daleko jeździć :))

    Marek