PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak sie pracuje w TPSA? › Re: Jak sie pracuje w TPSA?
    From: "Jackare" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak sie pracuje w TPSA?
    Date: Wed, 12 Oct 2005 13:31:03 +0200

    > Tylko, że już ich nie ma, zostali niemal do czysta wymiecieni - część
    > załapała się do outsourcingu w ramach outplacementu ;)

    Pion sieci i nie wiem jak sie to teraz moze nazywac- pion stacyjny lub
    eksploatacyjny sa na pewno. Tepsa sama administruje swoimi centralami wiec
    utrzymuje administratorow central- byc moze okroila ich liczbe zwlaszcza na
    obiektach lokalnych bo byly wprowadzane centra utrzmaniowe przypominajace
    troche wygladem sceny z filmow o centrach lotow kosmicznych (na scianie
    olbrzymi ekran, przed min 3 rzedy stolow ze stanowiskami komputerowymi a
    przy nich ludzie czest z miedzynarodowego srodowiska- wszystko to bylo w
    strefie ograniczonego dostepu itd. Nie pamietam jaka byla fachowa i
    oficjalna nazwa tych centrow, ale cel tego byl taki ze jedno centrum
    obejmowalo swym zasiegiem wojewodztwo lub nawet caly region
    telekomunikacyjny (od kilku do kilkunastu dawnych wojewodztw). Stworzenie
    takich centrow doprowadzilo m.in do reducji etatow operatorow lokalnych
    central lub malych hostow, ale mimo wszystko tacy ludzie sa zatrudnieni.
    --
    Jackare
    Bytom