PracaGrupypl.praca.dyskusje › dorabianie...

  • 1. Data: 2005-10-10 15:28:10
    Temat: dorabianie...
    Od: UE feat. Polska & GW \(+Białoruś\) <N...@g...pl>

    wiem kretyńskie, ale cóż... możecie mi powiedzieć jak
    dorabiają (nawet na lewo) elektronicy? ogólnie jak dorabiają
    "techniczni"?

  • 2. Data: 2005-10-10 15:40:12
    Temat: Re: dorabianie...
    Od: "zasiu" <z...@b...spamu.gower.pl>

    > wiem kretyńskie, ale cóż... możecie mi powiedzieć jak
    > dorabiają (nawet na lewo) elektronicy? ogólnie jak dorabiają
    > "techniczni"?

    Oj, bardzo prosto;)

    Kwestia specjalizacji, bo "elektronik" to dosyć szerokie pojęcie.

    Od naprawiania telewizorów poprzez projektowanie urządzeń elektronicznych,
    do programowania sterowników urządzeń czy pisania programików na urządzenia
    PDA.

    Przykładowo kolega ze studiów - zapalony elektronik - dorabiał tworzeniem
    jakichś audiofilskich urządzonek.

    pozdr
    zasiu

  • 3. Data: 2005-10-10 16:13:07
    Od: Piotr <s...@r...com>

    UE feat. Polska & GW (+Białoruś) napisał(a):
    > wiem kretyńskie, ale cóż... możecie mi powiedzieć jak
    > dorabiają (nawet na lewo) elektronicy?

    Mozliwości jest pełno: naprawy sterowania maszyn, serwis RTV, instalacje
    anten, domofonów, alarmów, CB, sieci, naprawy i składanie komputerów,
    zdejmowanie simlocków, kręcenie liczników samochodowych, z mniej
    legalnych rozkodowywanie radioodtwarzaczy i dawniej wyrób kart do
    dekoderów. Elektronika to fach w którym nigdy z głodu nie umrzesz ;)

    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2005-10-10 17:38:54
    Od: UE feat. Polska & GW \(+Białoruś\) <N...@g...pl>

    teoria teorią, ja pytałem raczej "jak koledzy (niezrzeszeni)
    dorabiają"...

  • 5. Data: 2005-10-10 17:49:37
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    UE feat. Polska & GW (+Białoruś) napisał(a):
    > teoria teorią, ja pytałem raczej "jak koledzy (niezrzeszeni)
    > dorabiają"...
    A kto mowi o zrzeszonych elektronikach? I napisz co umiesz, w czym sie
    specjalizujesz?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2005-10-10 18:10:31
    Od: UE feat. Polska & GW \(+Białoruś\) <N...@g...pl>

    > A kto mowi o zrzeszonych elektronikach? I napisz co
    umiesz, w czym sie
    > specjalizujesz?

    a no, dokładnie tego co napisał kolega wyżej nie chciałbym
    się nawet "tykać"... oczywiście interesuje mnie coś dzięki
    czemu małym kosztem można osiągnąc duże zyski (giełdę
    proponuję pominąć). może jakiś mega przekręt na skale
    światową? słyszałem, że Panu S. udało się obrobić potęgę -
    UK.

  • 7. Data: 2005-10-10 18:36:17
    Od: Piotr <s...@r...com>

    UE feat. Polska & GW (+Białoruś) napisał(a):
    > teoria teorią, ja pytałem raczej "jak koledzy (niezrzeszeni)
    > dorabiają"...

    Mi osobiście to już się nie chce dorabiać. :) A co do tych propozycji to
    wszystkie jak najbardziej praktyczne, szczególnie polecam serwis
    automatyki i elektroniki przemysłowej lub programowanie PLC - najwyższe
    stawki godzinowe da się wyciągnąć.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2005-10-10 18:40:58
    Od: Piotr <s...@r...com>

> [...]

    > czemu małym kosztem można osiągnąc duże zyski (giełdę
    > proponuję pominąć). może jakiś mega przekręt na skale

    Zajmij się polityką ;)

    pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2005-10-10 19:05:44
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "UE feat. Polska & GW (+Białoruś)" <N...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:dieaos$9tt$1@news.onet.pl...
> [...]
    > proponuję pominąć). może jakiś mega przekręt na skale
    > światową? słyszałem, że Panu S. udało się obrobić potęgę -

    Akurat dzialalnosc Sorosa z elektronika nie miala nic wspolnego. Moze tyle,
    ze operacji finansowych dokonywal za pomoca komputerow.

    Skoro juz zeszlismy OT, mozesz mi przystepnie wyjasnic zamierzone przeslanie
    Twojego zlozonego nicka? ;)

    I.

  • 10. Data: 2005-10-10 19:42:23
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

> [...]
    > proponuję pominąć). może jakiś mega przekręt na skale
    > światową? słyszałem, że Panu S. udało się obrobić potęgę -
    No wiec jaki zwiazek Twoje dylematy na temat tego jak dorobic maja z
    byciem elektronikiem skoro nie chcesz dorabiac jako elektronik?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl