PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się nie dać zwolnić › Re: Jak się nie dać zwolnić
  • Data: 2009-03-01 22:56:00
    Temat: Re: Jak się nie dać zwolnić
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał

    > No właśnie, właśnie. Pracodawca też walczy o byt wywalając pracowników i
    > w ogóle się nad ich losem nie zastanawia.

    Robi to całkowicie legalnie.
    A oszustwa chorobowe są po prostu oszustwami.
    I chodzi o intencje, a nie o to, ze ktoś ma gorączkę, bo sobie termometr do
    herbaty włożył.

    BTW - zawsze to powtarzam - nikt nikomu nie broni walczyć o byt na własną
    rękę. Założenie DG to kwestia jednego okienka. Nawet na sp. z o.o.wystarczy
    tylko 5000 zł. Trzeba tylko chcieć, a nie kombinować i pasożytować. Nie
    każdemu się chce? Ale to jakby jego problem, a nie całej reszty.

    > Dla łajdaka wyrzucającego człowieka jak niepotrzebne narzędzie?

    A Ty co? Z otchłani komuny się wyrwałeś czy z pracy Cię właśnie wyrzucili?

    > Czy dla tych świń co się jeszcze chwilę być może utrzymają ciesząc się,
    > że jeszcze nie na nich kark spadł topór, nie przejmując się co z tymi już
    > odstrzelonymi?
    > Też się jest kim przejmować...

    Nieno pewnie. Lepiej przejmować się tymi, którzy starym zwyczajem
    polaczka-cwaniaczka postanowili wyru...ać pozostałych. Chyba się z koniem
    na łby pozamieniałeś.

    > A wolno wg ciebie walczyć o byt pozbawiając kogoś źródła dochodu (oraz
    > jego rodzinę) aby samemu przetrwać, mój drogi Kali?

    W zgodzie z prawem. Masz jakieś wątpliwości?