PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak przerwać to błędne koło › Re: Jak przerwać to błędne koło
    From: j...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak przerwać to błędne koło
    Date: 30 Oct 2002 17:59:54 +0100

    Dzisiaj spędziłem kolejny dzień, kontrolując pracę systemu u klienta. O dziwo,
    dzisiejszy dzień przebiegł bez najmniejszych problemów. Niestety, mój szef,
    mimo zapowiedzi, nie pojawił się, tak więc rozmowa w 4 oczy z nim jest wciąż
    przede mną.
    Udało mi się jedynie porozmawiać z nim telefonicznie. On dalej obstaje przy
    założeniu, że powinienem być od wszystkiego, a co do kwestii braku kwalifikacji
    stwierdzil, że wystarczy, jeśli swój, teoretycznie, wolny czas, czyli po
    powrocie do domu (często ok. godz. 20) poświęcę na samokształcenie się,
    polegające na wertowaniu manuali, dokumentacji itp.

    Zastanawiam się zatem, co w tej sytuacji będzie dla mnie korzystniejsze i
    bezpieczniejsze:

    a) zgodzić się na zwiększenie zakresu swoich obowiązków, co jednak zmuszało by
    mnie do wymuszenia zmiany umowy i znacznego (nawet o 100% ) zwiększenia pensji.
    To jednak wiązało by się z tym, że przejąłbym na siebie odpowiedzialność za te
    obowiązki i konieczność szkolenia się (raczej na szkolenia z firmy nie mam co
    liczyć)
    b) stwierdzić, że nie godzę się na dodatkowe obowiązki i ograniczyć się do
    tego, co jest w umowie bez szans na podwyżkę.

    Poradźcie, bo nie wiem. Pierwszy raz jestem w takiej sytuacji