PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak przerwać to błędne koło › Re: Jak przerwać to błędne koło
    From: "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak przerwać to błędne koło
    Date: Wed, 30 Oct 2002 08:37:52 +0100

    > 1.Rob swoje, a jak kaza ta jedz do klienta, rozgladajac sie za nowa praca.
    > 2.Jesli zzyles sie z klientem i macie do siebie pewne..zaufanie, a w
    umowie z
    > obecnym pracodawca nie masz wyraznie wpisanej zasady
    > o "konkurencyjnosci"....porozmawiaj z klentem, naswietl co trzeba zrobic
    od
    > strony konfiguracyjnej (sadze, ze wiesz co, tylko nie do konca jak), i
    > zatrudnij sie u klienta jako admin nadzorujacy dokonczenie wdrozenia a
    pozniej
> [...]
    Powiem Ci, że klient, ktorym jest pewien szpital, sugerował mi, że pewnie
    lepiej by było, gdybym pracował u nich na etacie. Nie wiem, ile było w tym
    na serio, a ile to tylko wysielczy humor... Kwestia jest jednak taka, że o
    ile na pisaniu programów jako - tako się znam, lubię to robic i chcę się w
    tym kierunku rozwijać, o tyle praca admina bazy danych nie widzi mi się z
    kilku powodów:
    a) tego trzeba się uczyć, a raczej nie da się wszystkiego wyczytać z
    manuali. Tu potrzebne są szkolenia, których raczej ten klient mi nie zapewni
    b) jak każda wymaga doświadczenia, gdyż jest cholernie odpowiedzialna
    c) jest dużo bardziej nudna niż praca programisty

    Jakub