PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak przerwać to błędne koło › Re: Jak przerwać to błędne koło
  • Data: 2002-10-30 08:22:35
    Temat: Re: Jak przerwać to błędne koło
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Dzięki za podtrzymywanie mnie na duchu :) Myślisz jednak, że lepiej będzie,
    > gdy te kwestie przekażę mu w rozmowie w 4 oczy, czy w 6 (przy kliencie)?

    nie ma sensu przy kliencie.

    klient nie ma nic do waszych wewnetrznych sporow, i ma pelne prawo
    miec w dupie (ze tak powiem) wasze klotnie;

    to zle swiadczy o firmie jak sie brudy pierze w obecnosci klientow; to
    tez nie bedzie mile widziane przez twojego pracodawce zapewne.

    lepiej nie wlaczac w to ludzi bezposrednio niezaangazowanych.
    co innego, jakbys chcial wlaczyc tutaj kogos, kto razem z toba
    wykonmuwal te same obowiazki.

    dopilnuj tylko zebys dostal papier od szefa.
    pamietaj, wszystko na paoierze!!! swiadkowie sie moiga wycofac jak im
    bedzie niewygodnie, papier zostaje w twojej kieszeni, podpisany, i z
    nim mozesz latac do sady pracy.
    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net