PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak poinformowac ? › Re: Jak poinformowac ?
    From: "Joan" <s...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak poinformowac ?
    Date: Sat, 25 Feb 2006 16:07:56 -0000

    > Tylko,ze to wlasnie ja pracuje zdalnie a w firmie jeszcze nigdy nie bylem
    ;)

    To tym latwiej Ci powinno byc:). Wydaje mi sie, ze odchodzenie z firmy, w
    ktorej sie spedza realnie duzo czasu codziennie przez kilka lat i lubi sie
    ludzi, z ktorymi sie pracuje, jest trudniejsze - przynajmniej emocjonalnie.

    > Ja zajmuje sie projektami skoncze jeden robie nastepny, kwestia tego,zeby
    > osoba ktora sie za to wezmie umiala to robic ;) Wdrozenie wtedy potrwa max
    2
    > tygodnie. Jednak jesli beda chcieli osobe ze skromnym doswiadczeniem to
    > bedzie bardzo ciezko mnie zastapic ;(

    W takim razie chyba dobrze by bylo, zebys odszedl po zakonczeniu projektu
    ktory teraz robisz. Nowa osoba jakos sobie poradzi, nie ma ludzi
    niezastapionych, ale bedzie jej chyba latwiej zaczac cos od poczatku. Ale to
    zalezy od specyfiki pracy.

    > Pracuje na umowe o dzielo,wiec urlopow nie posiadam.

    A masz jakos okreslony czas na wykonanie dziela? Moze najlepiej jest
    odpracowac do konca terminu, o ktorym mowi umowa i wtedy po prostu nie
    podpisywac nastepnej. Nie bawic sie w wypowiedzenia i przerywac w polowie
    projektu. Jesli pracujesz zdalnie, to moze mozesz czuwac przez jakis czas z
    GB nad praca Twojego nastepcy. Wszystko zalezy od Twojego szefostwa, wydaje
    mi sie, ze warto pogadac z szefem zanim wygasnie umowa lub - jesli musisz
    skladac wypowiedzenie - nie czekac z tym na ostatnia chwile.