PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak odpowiadacie na "trudne pytania"?? › Re: Jak odpowiadacie na "trudne pytania"??
  • Date: Fri, 29 Sep 2006 01:45:15 +0200
    From: Qlfon <r...@X...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak odpowiadacie na "trudne pytania"??

    Jotte napisał(a):

    > Jak to?

    Teorii to w cholere i ciut-ciut, ale zeby siasc z czlowiekiem to
    zapomnij. Zreszta studia nie sa tak skonstruowane zeby nauczyc cie
    praktyki. To masz zrobic pozniej. Wiesz - stajesz sie konkurencja w
    pewien sposob:) Ale to moja spiskowa teoria. Teraz zaluje,z e nie
    poszedlem na jakis kierunek po ktorym naprawde mozna cos "umiec", np.
    budowa maszyn czy obrobka metali. Moze tez troche mojej winy, ze
    myslalem ze bedzie latwo. Studia konczylem jeszcze w czasie "karier" lat
    90' gdzie za samego mgr zostawales managerem:)
    > To nie jest jakaś oszałamiająca kwota przecież.

    Mozna tak to ujac, ale pchac sie w kredyt gdy nie ma pewnosci ze sie na
    niego zarobi? Nie dla mnie.

    > Wobec tak powalających, nieprzebranych trudności cóż mogę Ci powiedzieć?
    > Chyba tylko patetycznie zacytować jednego z największych synów
    > ludzkości, który będąc w sytuacji wobec której Twoja jest wręcz
    > nieporównywalnie sielankowa rzekł był: "schwycę swój los za gardło", po
    > czym to uczynił i wygrał.
    > Ale to było dawno.
    > Ale było.
    Zawsze mozna powiedziec "jakos to bedzie", Zawsze bywalo:)
    Chyba EOT, nie?
    --
    Qlfon