PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak odpowiadacie na "trudne pytania"?? › Re: Jak odpowiadacie na "trudne pytania"??
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak odpowiadacie na "trudne pytania"??
    Date: Fri, 29 Sep 2006 00:27:59 +0200

    W wiadomości news:451c4119$1@news.home.net.pl Qlfon <r...@X...pl> pisze:

    > Wiesz, jakos tak mam, ze za pewne rzeczy czuje sie odpowiedzialny. Nic nie
    > umiem
    Jak to?

    > i nie potrafilbym robic ludziom wody z mozgu za $$ majac swiadomosc jak
    > bardzo moge im zaszkodzic. Co innego, takie np.. badania kierowcow:) Ale
    > sam sprzet to ok. 30kpln:)
    To nie jest jakaś oszałamiająca kwota przecież.

    > Poza tym jakos nie moze wejsc w zycie ustawa wprowadzajaca obowiazkowe
    > badania psychologiczne/psychotechniczne dla wszystkich kategorii. Ale
    > projekt jest. Z drugiej strony - nie potrafie usiedziec na d***:) wiec tez
    > jakos siebie w tm nie widze:(
    Wobec tak powalających, nieprzebranych trudności cóż mogę Ci powiedzieć?
    Chyba tylko patetycznie zacytować jednego z największych synów ludzkości,
    który będąc w sytuacji wobec której Twoja jest wręcz nieporównywalnie
    sielankowa rzekł był: "schwycę swój los za gardło", po czym to uczynił i
    wygrał.
    Ale to było dawno.
    Ale było.

    Jotte