PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak odpowiadacie na "trudne pytania"?? › Re: Jak odpowiadacie na "trudne pytania"??
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak odpowiadacie na "trudne pytania"??
    Date: Thu, 28 Sep 2006 23:26:58 +0200

    W wiadomości news:451c36d7$1@news.home.net.pl Qlfon <r...@X...pl> pisze:

    > I tego, pozwole sobie, bede sie trzymac:)
    Tak jest!! :)))

    > Poza tym jest swiadectwo pracy:)
    Zgodnie z roporządzeniem w sprawie szczegółowej treści świadectwa pracy
    (itd.) podaje się podstawę prawną rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku
    pracy. Jeśli podstawą tą jest rozwiązanie za wypowiedzeniem to jest
    dodatkowo wymienione, która strona wypowiedziała umowę? Pytam, bo dawno nie
    widziałem żadnego takiego świadectwa i nie pamiętam.

    > Taa, z wyksztalcenia tylko. jakos niestety nie widze sie w tym zawodzie, a
    > studi to pomylka jakich malo:( To tylko wstep do czegokolwiek, ale nie
    > stac mnie na dalsza edukacje w tym zakresie a na "garnuszku" rodzicow nie
    > chce byc. (Garnuszek - bo przy dobrych wiatrach gdybym zdecydowal sie na
    > prace w jakiejs poradni i nie zwariowal po 6 mies zarobilbym ok. 1,2
    > kpln:()
    A własna działalność? Tylu dziś frustratów, nałogowców, nerwicowców,
    zdołowanych ofiar mobbingu, depresantów, obsesjonatów, cierpiacych na
    natręctwa i diabli wiedzą co jeszcze. Psycholog to nie stomatolog -
    wyposażenie gabinetu i materiały nie kosztują majątku.
    To luźne myśli, ma zerową orientację w specyfice branży.

    Nic nie gadam, bo się na tym nie znam.

    Jotte