PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak oddać CV i list?

  • 11. Data: 2003-06-06 16:49:17
    Temat: Re: Jak oddać CV i list?
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    news:slrnbdtuen.b0b.samotnik@localhost.localdomain..
    .

    > Ale to jest argument ZA spinaniem, może nie wrzucą od razu do niszczarki.

    O tym samym pomyslalem :-)

    A tak na serio - to zawsze jak wysylalem to wkladalem luzne kartki do
    koszulki i calosc do koperty mieszczacej A4.

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

  • 12. Data: 2003-06-07 13:58:25
    Od: "viper" <w...@2...pl>

    Użytkownik "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jacek Wojaczyński" <k...@z...org> napisał w wiadomości

    > 3 razy? To jak Ty to skladasz? :)
    >
    > Czy koperta A5 nie wydaje sie Wam najlepsza?

    Osobiście polecałbym wysyłać oferty w kopertach na format A4, czyli tzw.
    kopertach C4. Wówczas oferta nie jest pogięta i wygląda estetyczniej.

  • 13. Data: 2003-06-09 22:11:35
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    viper napisał:

    > Osobiście polecałbym wysyłać oferty w kopertach na format A4, czyli tzw.
    > kopertach C4. Wówczas oferta nie jest pogięta i wygląda estetyczniej.

    A powyższe doświadczenie masz jako nadawca czy odbiorca tychże? Jeżeli
    jako nadawca, to muszę Cię zmartwić - koperta C4 nie mieści się do
    skrzynki pocztowej i dodatkowo, bez wkładek usztywniających jest
    proporcjonalnie bardziej narażona na deformację niż C5 i C6 - nim
    mniejsza koperta, tym mniejsza szansa na deformację. Ale to i tak nie ma
    znaczenia, jeżeli wewnątrz koperty nie znajduje się papier, który
    "zachwyci" ewentualnego pracodacę. ;)

    Flyer

  • 14. Data: 2003-06-10 20:02:09
    Od: "Maciej W" <m...@o...pl>

    > Mam pytanie natury formalnej - jadę do firmy złożyć CV i list motywacyjny.
    > Czy włożyć to do koperty? Czy może do koszulki foliowej? Czy może tylko
    > spiąć jedno z drugim?
    > A w jakim formacie najlepiej kopertę wybrać wysyłając CV i list pocztą?

    ja to bym proponowal nie debatowac przez tydzien w jakiej kopercie wyslac, tylko
    porzadnie cv napisac....jak bedzie cv swietne to wtedy rodzaj koperty, koszulki,
    ilosc zgiec nie bedzie miala znaczenia...
    pozdr