PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak można ocenić kwalifikacje. › Re: Jak można ocenić kwalifikacje.
    From: "Kamil" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak można ocenić kwalifikacje.
    Date: Sun, 21 Sep 2003 11:47:10 +0200

    Zajmuje sie zawodowo zatrudnianiem ludzi i powiem, przeciwnie do autora
    pierwszego posta nie odrzucilbym Twojej kandydatury. Trudno jest jednak
    tu i teraz ocenic twoje kwalifikcje, bo zeby je ocenic, trzeba miec punkt
    odniesienia czyli profil stanowiska i kulture organizacyjna firmy. A to za
    kazdym razem inny - raz mozesz pasowac, innym nie. Ocena njlepiej wypada w
    praktycznych zadaniach i problemach, nie prawda?? Tak tez powinna wygladac
    profesjonalna rekrutacja. Pamietaj ze ocena tez jest czasem relatywna w
    kontekscie pozostalych aplikujacych.

    Masz doswiadczenie w sprzedazy, pojcie o zarzadzaniu i marketingu i
    niektorych zagadnieniach informatyki. Jesli chcesz zupelnie zmienic swoja
    sciezke kariery, radzilbym Ci popatrzec po firmach, ktore szukaja
    "osobowosci", a mniej patrza na historie zatrudnienia (ale wtedy tez
    wymagany jest b.dbry angielski, bo czesto to firmy miedzynarodowe).

    Sledz tez ogloszenia na informatykow/ wdrozeniowcow/ adminow (np mlodszych)
    , czasem pojawiaja sie takie, gdzie nie wymaga sie doswiadczenia na takie
    stanowisko. Na przyklad nie jest czestym wydarzeniem, zeby taki typowy
    informatyk wdrozeniowiec mial swietne zdolnosci interpersonalne/handlowe, u
    Ciebie mozliwe ze jest to plus.

    Pozdrawiam,
    Kamil

    Użytkownik "Dariusz Kryszak" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Piszę bo zastanwia mnie pewna sprawa.
    >
    > Pracuję na stanowisku przedstawiciela handlowego już z 4 lata. Razem mam 5
    > lat doświadczenia zawodowego.
    >
    > Pracowałem jako przedstawiciel handlowy, * monter akumulatorów, księgowy,
    > przedstawiciel ( w rodzinnej firmie)*, prezenter.
    >
    > Od 10 lat jestem użytkownikiem urządzeń zwanych komputerami począwszy od
    > ATARI a od 2 lat zająłem się na poważnie informatyką - patrz nie granie i
    > rysowanie. Zdążyłem pracując, studiując i ucząc się zajmować się sieciami
    > komputerowymi, bazami danych, MySQL i access, html, php, flash mx.
    Poznałem