eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak jest w Eurobanku? › Re: Jak jest w Eurobanku?
  • Data: 2004-12-14 20:40:52
    Temat: Re: Jak jest w Eurobanku?
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "apple" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:cpnfp7$1vs$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Immona" <c...@W...com.pl> napisał w
    > wiadomości
    > news:cpmgnn$e3$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    > doswiadczenie
    >> np. w bankowym call center oznacza brak niezbednych ambicji i
    >> umiejetnosci
    >> znalezienia sobie czegos zgodnego z wyksztalceniem.
    >
    > Niekoniecznie. Jeden z wiadacych na rynku bankow internetowych prowadzi
    > wlasnie taka polityke personalna, ze w pierwszej kolejnosci obsadza wakatu
    > poprzez wewnetrzna rekrutacje pracownikow call center. To wbrew pozorom
    > bardzo ciezka praca, wymagajaca olbrzymiej motywacji.
    >
    OK - to ja mam informacje z innego banku. Ale nie wierze, ze do dzialu np.
    analizy kredytow biora telemarketera, a nie kogos, kto pracowal przy
    finansowych danych gdzies indziej. Nawet, gdy telemarketer ma wyksztalcenie
    kierunkowe.

    I.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1