PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak, gdzie najlepiej znalesc noweg pracownika? › Re: Jak, gdzie najlepiej znalesc noweg pracownika?
    From: Mihnik <m...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak, gdzie najlepiej znalesc noweg pracownika?
    Date: Wed, 08 Mar 2006 18:41:59 +0100

    Dziękuje Wszystkim za odpowiedzi, powiem tak że szukam pracowników
    niewykwalfikowanych, kobiety na terenie Warszawy.
    Prowadzimy firme rodziną małą i nie widze sensu w publikowaniu ogłoszeń
    za 450 zł.... To chyba zrozumiałe :-)))

    Zawsze zamieszczałem ogłoszenia w Aaaby gazety, lecz teraz gazeta
    zablokowała ta opcje (najprawdopodobniej naklad im spadl i chca zmusic
    do papierowe gazety, lub chodzilo o jakies wyludzenia i oszustwa??)
    W Aaby miałem odzew około 100-150 CV w 30 dni z czego okolo 10 nadawało
    sie na rozmowę kwalfikacyjna.

    Opublikowałem dzisiaj ogłoszenie w HRC (darmowe) oraz w Gratce(platne
    sms), odzew na taką samą treść jak w Aaby dość mizerny zaledwie jedna
    osoba. (dla porownania w Aby bylo okolo 30 CV po pierwszym dniu)czyli
    raczej nikt nie czyta tam ogloszen.......

    Niestety male firmy maja duzy klopot z rekrutacja, nie dosc ze nie ma
    gdzie szukac pracownikow to jeszcze jakosc CV i informacji od pracownika
    jest niska.

    Zobaczymy jak bedzie, jesli nie da rady, to pozniej pojde do Urzedu
    Pracy lub do wersji papierowej gazety.

    Dlaczego wole internet? Po prostu otrzymuje wszystko droga
    elektroniczna, zadnych dokumentow, zadnych listow, dobranie kandydatow
    jest o wiele latwiejsze.
    Odnosnie agencji i duzych firm, sa to duze koszty i nieuzasadnione wobec
    malej firmy.
    Droga papierowa mnie odniecheca, po prostu to przezytek, choc moze jest
    bardziej nakierowana do grupy docelowej jakiej ja szukam......
    Ale nie wyobrazam sobie standardowych listow, czy odbierania telefonu,
    totalna masakra i porazka.....

    dzieki
    Pablo

    Ja po prostu potrzebuje pracowitej osoby, bez wyzszego wyksztalcenia :-)
    do pracy nie biurowej :-)
    Jak macie jakies pomysly to piszcie smialo....