PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak, gdzie najlepiej znalesc noweg pracownika? › Re: Jak, gdzie najlepiej znalesc noweg pracownika?
  • Data: 2006-03-08 18:43:59
    Temat: Re: Jak, gdzie najlepiej znalesc noweg pracownika?
    Od: Wilhelmina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja po prostu potrzebuje pracowitej osoby, bez wyzszego wyksztalcenia :-)
    > do pracy nie biurowej :-)
    > Jak macie jakies pomysly to piszcie smialo....

    No to raczej nie internet.
    Znam mnostwo osob bez wyzszego wyksztalcenia, ktorzy nie beda pracowac w
    biurze. I praktycznie nikt z nich nie korzysta z Internetu. A kobiety to
    juz praktycznie wogole.

    Ja bym dala papierowe ogloszenie (w gazecie jakiejs) i jak nie chcesz
    sie bawic w papierowe CV, to napisz w ogloszeniu, ze CV tylko droga mailowa.

    pozdrawiam
    willa

    =========
    http://www.olga.prv.pl - moje podroze, te male i te duze...