PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak długo czekać na dokumenty o sposobie nalicznenia wyngrodzenia?

  • 1. Data: 2005-05-18 12:44:30
    Temat: Jak długo czekać na dokumenty o sposobie nalicznenia wyngrodzenia?
    Od: "kPablo" <kpablo(no_spam)@interia.pl>

    Witam,

    Mam pytanie:
    Jak długo mam czekać, na dokumenty na jakiej podstawie zostało naliczone
    wynagrodzenie (zgodnie z art. 85 par. 5 kodeksu pracy)?
    Złożyłem u Pracodawcy pismo w tej sprawie, a on milczy i nie wiem jak długo
    tak może.

    Za info dzieki

    kPablo

  • 2. Data: 2005-05-18 22:01:17
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    moja firma daje w miesiącu po wyplacie,
    ustawowo nie wiem - 15,30,60 dni??
    napewno nie wiecej.

    poprzedniego pracodawce gnoilem za przedluzanie.

  • 3. Data: 2005-05-19 09:58:16
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    > ustawowo nie wiem - 15,30,60 dni??
    > napewno nie wiecej.
    W jakiej ustawie? W kodeksie Pracy? Dokładnie gdzie jest mówione o tym
    terminie, a może gdzies jest bardziej ogólnie " tego typu terminach" ?

    A może jakieś rozporządzenie ministra? jakie?
    A może inna ogólna ustawa? Jaka?

    stokrotka