PracaGrupypl.praca.dyskusje › Impel - Serwisant komputeowy - test kwalifikacyjny

  • 1. Data: 2005-05-18 11:20:28
    Temat: Impel - Serwisant komputeowy - test kwalifikacyjny
    Od: "pocisk" <p...@U...pl>

    Witam

    Czy ktos z Was drodzy grupowicze bral udzial w rekrutacji na stanowisko
    serwisanta komputerowego w IMPEL-u (Wrocław)??
    czy orietujecie sie jakie sa zarobki u nich ?

    i czy ktos z Was spotkal sie z testem pisemnym na tego typu stanowisko ?
    (nie musi byc konkretnie z IMPEL-a)
    Jakiego typu sa pytania jesli z ogloszenia mozna wywnioskowac ze potrzebuja
    czlowieka znajacego sie na sprzecie i oprogramowaniu MICROSOFTU ?

    Z gory dziekuje za odpowiedz

    Pozdrawiam
    pocisk

  • 2. Data: 2005-05-18 12:57:26
    Od: "Employer" <p...@s...poznan.pl>

    Użytkownik "pocisk" <p...@U...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > potrzebuja
    > czlowieka znajacego sie na sprzecie i oprogramowaniu MICROSOFTU ?

    Fiiiirma Impel?! :>
    zapewne najwyżej punktowane pytanie testu to: Czy zgadza sie Pan/Pani na
    wygórowane wynagrodzenie w wysokości 800 zł/mc plus premia uznaniowa w
    wysokości 30%. ;>

    --
    Employer

  • 3. Data: 2005-05-18 14:19:07
    Od: "pocisk" <p...@U...pl>

    > Fiiiirma Impel?! :>
    > zapewne najwyżej punktowane pytanie testu to: Czy zgadza sie Pan/Pani na
    > wygórowane wynagrodzenie w wysokości 800 zł/mc plus premia uznaniowa w
    > wysokości 30%. ;>

    widze ze jako jedyny odpowiediales jak narazie :)
    masz jakies doswiadczenie z ta firma ?? a mozne nawet z tym konkretnym
    stanowiskiem ?/
    jesli tak to zapraszam na priv-a na pogawedke :))

    Pozdrawaim
    pocisk

  • 4. Data: 2005-05-18 14:54:04
    Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl>

    > widze ze jako jedyny odpowiediales jak narazie :)
    > masz jakies doswiadczenie z ta firma ?? a mozne nawet z tym konkretnym
    > stanowiskiem ?/
    > jesli tak to zapraszam na priv-a na pogawedke :))

    Ja bym jeszcze zapytal o ktory Impel chodzi, bo ponoc roznice pomiedzy
    poszczegolnymi spolkami i miastami sa znaczne.
    --
    Olleo

  • 5. Data: 2005-05-18 15:05:55
    Od: "pocisk" <p...@U...pl>

    > Ja bym jeszcze zapytal o ktory Impel chodzi, bo ponoc roznice pomiedzy
    > poszczegolnymi spolkami i miastami sa znaczne.

    no napisalem ze IMPEL (Wrocław) :)

    Pozdrawaim
    pocisk

  • 6. Data: 2005-05-18 18:33:47