PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak często zamawiasz pizzę i niesmakuje?

  • 11. Data: 2007-07-21 21:49:21
    Temat: Re: Jak często zamawiasz pizzę i niesmakuje?
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    O czasie 2007-07-21 21:03, taki ktos jak Agryppa napisac raczyl:
    > Tematyka grupy:
    > Gorny Slask, Zaglebie - pytania, komentarze, propozycje

    Tematyka grupy - http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.dyskusje

    pl.praca.dyskusje

    Grupa ma byc miejscem, gdzie odbywalyby sie dyskusje nt. ofert
    pracy, samej specyfiki pracy w Polsce i na swiecie, itp. Bedzie
    to takze miejsce dla ofert pracy nie zamieszczonych z roznych
    powodow na pl.praca.oferowana. Generalnie tematy poruszane na
    tej grupie beda w rozny sposob poruszac temat pracy w Polsce i
    byc moze na swiecie.

    > Mój post nie jest spamem.

    Jest. Jest wiadomością wysłaną do dużej liczby osób (z samej definicji
    grup dyskusyjnych). Jako, że piszesz na niewłaściwą grupę, nie jest
    to wiadomość przez nas oczekiwana. W dodatku piszesz dlatego, że
    dzięki tej ankiecie możesz odnieść korzyści. Czyli spełniasz wszystkie
    trzy warunki wymienione tutaj:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Spam

    Krótko mówiąc - zamiast pyskować, powinieneś przeprosić i wyciągnąć
    wnioski na przyszłość. W ten sposób jedyne, co robisz, to zniechęcasz
    ludzi do siebie i usług, które w przyszłości chciałbyś
    oferować.

    Waldek

  • 12. Data: 2007-07-21 22:49:41
    Od: Jestem goły moja mała, mama forsy mi nie dała <z...@a...su>

    > No i mamy problem z definicjami w tej chwili:

    Ty masz

    > SPAM = Send Fenomenal Amount of Mail.
    > Czyli wysłać fenomenalną ilość poczty.

    A co niby innego zrobiłes?

    > Tematyka grupy:
    > Gorny Slask, Zaglebie - pytania, komentarze, propozycje

    Co bierzesz i gdzie to można kupić?

    > Gdy pizzeria powstanie będziesz mógł przyjść i ją albo odrzucić
    > albo kupić.

    Po takim twoim zachowaniu wogóle by się nie wybrał

    Darek

  • 13. Data: 2007-07-22 04:24:48
    Od: Agryppa <b...@m...tam.pl>

    Waldek M. wrote:

    > Krótko mówiąc - zamiast pyskować, powinieneś przeprosić i wyciągnąć
    > wnioski na przyszłość.

    Ah, to ja bardzo serdecznie przepraszam....

    Agryppa

  • 14. Data: 2007-07-22 04:25:31
    Od: Agryppa <b...@m...tam.pl>

    d...@g...com wrote:

    > Po prostu popełniłeś błąd i ciężko się do niego przyznać.
    Sorry, pal...

    Agryppa

  • 15. Data: 2007-07-22 04:26:31
    Od: Agryppa <b...@m...tam.pl>

    Maciej Bojko wrote:

    > Co takiego? To jest pl.praca.dyskusje. Nic wspólnego ze Śląskiem jako
    > żywo nie ma.

    Pomyliłem się....

    Miłego poranka.

    Agryppa

  • 16. Data: 2007-07-24 06:52:36
    Od: Agryppa <b...@m...tam.pl>

    DooMiniK wrote:

    > Ile metrów ?
    Powiem szczerze, że zaskoczyłeś mnie precyzją uderzenia!
    Chodzi o największą z oferowanych. Zwykle w menu jest mała, średnia i
    duża/wielka. Ta wielka jest taka, że głodny rolnik nie jest w stanie
    jej dokończyć, gdyż jej objętość przekracza rozmiar żołądka 2,5 raza.
    Jeśli nie znasz objętości żołądka to odsyłam do encyklopedii. Bez
    podania źródła podam, że jest to 350 gram (pojemność żołądka). Ta
    liczba nie dotyczy amerykanów :-)

    > - woda
    > - mąka
    > - oliwa
    > - polepszacz
    > - jajka w proszku
    Cieszę się, że tak mocno się pomyliłeś w kalkulacjach.
    Składniki mojej pizzy to: ciasto i sos (objęte tajemnicą a zawierają
    około 20 składników razem) plus 5 tzw "toppingów". Chodzi o składniki,
    które klient prosi na pizzy i które są "wyróżnialne" typu, cebula,
    oliwki, kiełbasa peperoni, ser mozzarella, rybka anczowitka, pieczarki,
    szyneczka, itd.

    Niestety do pizzy nie stosuję jajek w proszku, o które prosisz. Ale,
    jeśli je przez telefon zamówisz to podam.

    > Nie rozumiem - a zimną się wyciąga najczęściej, czy jak ?
    Moja pizza nigdy nie stygnie, gdy ją kupisz. Ponieważ to Ty ją pieczesz
    w piekarniku u siebie w domu, akademiku, kolegi, koleżanki, nawet na
    grylu.

    Ma kosztować średnio 12 PLN

  • 17. Data: 2007-07-24 17:04:37
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    O czasie 2007-07-24 08:52, taki ktos jak Agryppa napisac raczyl:
    > Powiem szczerze, że zaskoczyłeś mnie precyzją uderzenia!
    > Chodzi o największą z oferowanych. Zwykle w menu jest mała, średnia i
    > duża/wielka. [...]

    Niby Waść przeprosiłeś - ale wniosków na przyszłość nie wyciągnął
    i dalej spamuje... W dodatku nie wyczuwając sarkazmu.
    Kończ Waść, wstydu oszczędź.

    Waldek

  • 18. Data: 2007-07-28 17:56:14
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Agryppa napisał:

    > No i mamy problem z definicjami w tej chwili:
    > SPAM = Send Fenomenal Amount of Mail.
    > Czyli wysłać fenomenalną ilość poczty.
    >
    > Tematyka grupy:
    > Gorny Slask, Zaglebie - pytania, komentarze, propozycje
    >
    > Mój post nie jest spamem.
    > Jest natomiast pytaniem. I to wystarczy, by znalazł się na tej grupie,
    > gdyż dodatkowo jest propozycją oddaloną w czasie dotyczącą Górnego
    > Śląska. Gdy pizzeria powstanie będziesz mógł przyjść i ją albo odrzucić
    > albo kupić.
    >
    > Po prostu rozpychasz się łokciami i tyle.
    >
    > Agryppa

    czy ty jestes idiotą czy tylko udajesz/trolujesz?