PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak często zamawiasz pizzę i niesmakuje? › Re: Jak często zamawiasz pizzę i niesmakuje?
    From: Agryppa <b...@m...tam.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak często zamawiasz pizzę i niesmakuje?
    Date: Tue, 24 Jul 2007 01:52:36 -0500

    DooMiniK wrote:

    > Ile metrów ?
    Powiem szczerze, że zaskoczyłeś mnie precyzją uderzenia!
    Chodzi o największą z oferowanych. Zwykle w menu jest mała, średnia i
    duża/wielka. Ta wielka jest taka, że głodny rolnik nie jest w stanie
    jej dokończyć, gdyż jej objętość przekracza rozmiar żołądka 2,5 raza.
    Jeśli nie znasz objętości żołądka to odsyłam do encyklopedii. Bez
    podania źródła podam, że jest to 350 gram (pojemność żołądka). Ta
    liczba nie dotyczy amerykanów :-)

    > - woda
    > - mąka
    > - oliwa
    > - polepszacz
    > - jajka w proszku
    Cieszę się, że tak mocno się pomyliłeś w kalkulacjach.
    Składniki mojej pizzy to: ciasto i sos (objęte tajemnicą a zawierają
    około 20 składników razem) plus 5 tzw "toppingów". Chodzi o składniki,
    które klient prosi na pizzy i które są "wyróżnialne" typu, cebula,
    oliwki, kiełbasa peperoni, ser mozzarella, rybka anczowitka, pieczarki,
    szyneczka, itd.

    Niestety do pizzy nie stosuję jajek w proszku, o które prosisz. Ale,
    jeśli je przez telefon zamówisz to podam.

    > Nie rozumiem - a zimną się wyciąga najczęściej, czy jak ?
    Moja pizza nigdy nie stygnie, gdy ją kupisz. Ponieważ to Ty ją pieczesz
    w piekarniku u siebie w domu, akademiku, kolegi, koleżanki, nawet na
    grylu.

    Ma kosztować średnio 12 PLN