PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak często zamawiasz pizzę i niesmakuje?

  • 1. Data: 2007-07-21 06:51:27
    Temat: Jak często zamawiasz pizzę i niesmakuje?
    Od: Agryppa <b...@m...tam.pl>

    Witam,
    Czy kupisz pizzę do samodzielnego wypieku za cenę PLN 12,00?
    Rozmiar: wielka
    Składników: 5

    Sam decydujesz o wypieku, gdyż pizza będzie gorąca w twoim piekarniku.

    Dzięki za odpowiedź na ankietę.
    Agryppa

  • 2. Data: 2007-07-21 07:06:46
    Temat: Re: Jak często zamawiasz pizzę i niesmakuje?
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    Użytkownik "Agryppa" <b...@m...tam.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Czy kupisz pizzę do samodzielnego wypieku za cenę PLN 12,00?
    > Rozmiar: wielka
    > Składników: 5

    Jeżeli to będzie pizza a nie bochen chleba posmarowany na czubku sosem
    pomidorowym, to rozważę.

    --
    andrzej

  • 3. Data: 2007-07-21 08:54:09
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    O czasie 2007-07-21 08:51, taki ktos jak Agryppa napisac raczyl:
> [...]
    > Rozmiar: wielka
    > Składników: 5
    >
    > Sam decydujesz o wypieku, gdyż pizza będzie gorąca w twoim piekarniku.

    Drogi spamerze,

    Czy ogłosiwszy się najpierw na grupach regionalnych, będziesz
    teraz spamował grupy tematyczne?

    Waldek

  • 4. Data: 2007-07-21 08:56:48
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Agryppa zapodał(-a):
    > Witam,
    > Czy kupisz pizzę do samodzielnego wypieku za cenę PLN 12,00?
    > Rozmiar: wielka

    Ile metrów ?

    > Składników: 5

    - woda
    - mąka
    - oliwa
    - polepszacz
    - jajka w proszku

    > Sam decydujesz o wypieku, gdyż pizza będzie gorąca w twoim piekarniku.

    Nie rozumiem - a zimną się wyciąga najczęściej, czy jak ?

    > Dzięki za odpowiedź na ankietę.

    Proszę.

    > Agryppa

    Na zdrowie.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 5. Data: 2007-07-21 18:21:06
    Od: Agryppa <b...@m...tam.pl>

    Waldek M. wrote:

    > Czy ogłosiwszy się najpierw na grupach regionalnych, będziesz
    > teraz spamował grupy tematyczne?
    >
    > Waldek
    Walcz z prawdziwymi spamerami. Ja wysłałem trzy zapytnia. To nie jest
    SPAM. Spamer to ktoś, kto wysyła fenomenalną ilość poczty. Pytam ludzi,
    czy kupią ode mnie pizzę. czy tego nie wolno robić w przestrzeni
    internetowej? To tak jakbyś chciał mnie pobić na ulicy za to, że
    zapytałem Cię "która jest teraz godzina". Naszczęście powstały te sądy
    24h to wiedziałbym gdzie takie pobicie zgłosić.

    A może po prosu za dużo grup dyskusyjnych czytasz? Może masz problem
    adykcji do sieci?

    Agryppa

  • 6. Data: 2007-07-21 18:32:50
    Od: aa <a...@a...pl>

    Agryppa wrote:

> [...]
    > zapytałem Cię "która jest teraz godzina". Naszczęście powstały te sądy
    > 24h to wiedziałbym gdzie takie pobicie zgłosić.

    Twoje zachowanie bardziej odpowiada łażeniu po ulicach z bejsbolem i
    zaczepianiu ludzi tekstem "kup pan pizzę". I faktycznie do sądu 24h
    można by Cię wtedy zgłosić. A tak to tylko można zwrócić uwagę na NTG i
    spam.

  • 7. Data: 2007-07-21 18:57:52
    Od: Jestem goły moja mała, mama forsy mi nie dała <z...@a...su>

    > To nie jest
    > SPAM

    To jest spam, tematyka tej grupy nie przewiduje dyskusji o wymiarach i smaku
    pizzy

    Darek

  • 8. Data: 2007-07-21 19:03:50
    Od: Agryppa <b...@m...tam.pl>

    Jestem goły moja mała, mama forsy mi nie dała wrote:

    > To jest spam, tematyka tej grupy nie przewiduje dyskusji o wymiarach i
    > smaku pizzy
    >
    > Darek
    No i mamy problem z definicjami w tej chwili:
    SPAM = Send Fenomenal Amount of Mail.
    Czyli wysłać fenomenalną ilość poczty.

    Tematyka grupy:
    Gorny Slask, Zaglebie - pytania, komentarze, propozycje

    Mój post nie jest spamem.
    Jest natomiast pytaniem. I to wystarczy, by znalazł się na tej grupie,
    gdyż dodatkowo jest propozycją oddaloną w czasie dotyczącą Górnego
    Śląska. Gdy pizzeria powstanie będziesz mógł przyjść i ją albo odrzucić
    albo kupić.

    Po prostu rozpychasz się łokciami i tyle.

    Agryppa

  • 9. Data: 2007-07-21 19:38:12
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 21 Jul 2007 14:03:50 -0500, Agryppa <b...@m...tam.pl> wrote:

    >No i mamy problem z definicjami w tej chwili:
    >SPAM = Send Fenomenal Amount of Mail.

    Przecież tu się nawet litery nie zgadzają.
    A spam to każda nie zamawiana poczta reklamowa czy kryptoreklamowa.

    >Czyli wysłać fenomenalną ilość poczty.
    >
    >Tematyka grupy:
    >Gorny Slask, Zaglebie - pytania, komentarze, propozycje

    Co takiego? To jest pl.praca.dyskusje. Nic wspólnego ze Śląskiem jako
    żywo nie ma.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 10. Data: 2007-07-21 19:44:23
    Od: "d...@g...com" <d...@g...com>

    On 21 Lip, 21:03, Agryppa <b...@m...tam.pl> wrote:
    > Mój post nie jest spamem.

    Jest. Na równi z tymi co oferują doskonałe systemy zarabiania w necie.

> [...]
    > gdyż dodatkowo jest propozycją oddaloną w czasie dotyczącą Górnego
    > Śląska. Gdy pizzeria powstanie będziesz mógł przyjść i ją albo odrzucić

    Ale ta grupa nie dotyczy Górnego Śląska ani nie jest miejscem na
    pseudo badania potencjalnego rynku.

    > Po prostu rozpychasz się łokciami i tyle.

    Po prostu popełniłeś błąd i ciężko się do niego przyznać.