PracaGrupypl.praca.dyskusje › Konsultant Infolinii Wsparcia Technicznego

  • 1. Data: 2007-07-19 21:51:31
    Temat: Konsultant Infolinii Wsparcia Technicznego
    Od: andy <i...@i...pl>

    Witam
    ostatnio natknalem sie na takie ogloszenie :
    Konsultant Infolinii Wsparcia Technicznego
    Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie udzielanie wsparcia
    technicznego użytkownikom internetu.

    Wymagania:

    odobra znajomość obsługi komputera
    oznajomość zasad funkcjonowania sieci internetowej i sprawne poruszanie
    się w niej
    oznajomość takich pojęć jak: modem, adres IP, port USB, LAN, i.in.
    okomunikatywność

    Ogloszenie pochodzi z posrednictwa pracy . Czy ktos z Panstwa mial/ma
    doczynienia z takim rodzajem pracy ? Jakich zarobkow mozna sie
    spodziewac? Czy to moze chodzi o jakies firmy telekomunikacyjne - porady
    jak zainstalowac adsl ?
    Dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-07-19 22:12:52
    Temat: Re: Konsultant Infolinii Wsparcia Technicznego
    Od: live_evil <u...@b...o2.pl>

    andy napisał(a):
> [...]
    > doczynienia z takim rodzajem pracy ? Jakich zarobkow mozna sie
    > spodziewac? Czy to moze chodzi o jakies firmy telekomunikacyjne - porady

    Zarobki żenująco niskie (infolinia techniczna 0800102102), brak
    perspektyw jakiegokolwiek rozwoju. Praca co najwyżej dla uczniów, studentów.

    --
    gg: 6373907 jid: live_evil[]jabber.ru

    Rowery Na Poziomie

  • 3. Data: 2007-07-19 22:15:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 19 Jul 2007 23:51:31 +0200, andy <i...@i...pl> wrote:

> [...]
    >doczynienia z takim rodzajem pracy ? Jakich zarobkow mozna sie
    >spodziewac? Czy to moze chodzi o jakies firmy telekomunikacyjne - porady

    Po kolei odpowiedzi na pytania:
    - Tak,
    - Niskich
    - Czegoś w tym rodzaju.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 4. Data: 2007-07-20 06:04:40
    Od: andy <i...@i...pl>

    live_evil napisał(a):

    > Zarobki żenująco niskie (infolinia techniczna 0800102102), brak
    > perspektyw jakiegokolwiek rozwoju. Praca co najwyżej dla uczniów,
    > studentów.

    Zenujaco niskie - mniej wiecej ile mozna sie spodziewac? Mnie nie
    interesuje stala praca tylko dodatkowa. Moze warto sprobowac? Czy dac
    sobie spokoj ?
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2007-07-20 06:09:37
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    mi to brzmi na infolinię techniczną tepsy.
    W większości problemy klientow dotyczą jakiś pierdółek, ale czasem trafiają się fajne
    telefony i trzeba pomyśleć ;)

    a tak poważniej - jeżeli wiesz co to jest komputer, system operacyjny i potrafisz sie
    w tym poruszać, do tego zainstalowac modem i zmieniac parametry (czasem trzeba cos
    ustawić niestandardowo) i - co najwazniejsze - potrafisz rozmawiac przez telefon, to
    startuj.

    jak ktoś napisał powyżej, praca nie nalezy do najlepiej płatnych (informacje sprzed
    ponad dwóch lat, to 6 zł na godzinę), ale na pewno uczy sposobów komunikacji,
    umiejętność rozwiazywania problemów, mnie na przykład dużo nauczyła w zakresie
    słuchania kogoś tak, żeby móc odpowiadać bezpośrednio do niego a nie klepac wyuczone
    formułki.

    jak nie masz konkretnej alternatywy ( w sensie pracy za duzo lepsza kasę), to jest to
    na pewno przyjemniejsze niz np. pracaw hipermarkecie

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2007-07-20 07:52:31
    Od: andy <i...@i...pl>

    andy napisał(a):

> [...]
    > doczynienia z takim rodzajem pracy ? Jakich zarobkow mozna sie
    > spodziewac? Czy to moze chodzi o jakies firmy telekomunikacyjne -

    Dziekuje wszystkim za odpowiedzi. Sprobuje tam wystartowac. Zwalszcza ze
    zalezy mi na pracy dodatkowej (stala juz mam). Pare zlotych miesiecznie
    zawsze sie przyda. I moze faktycznie czegos nauczyc :).
    Dziekuje i pozdrawiam

  • 7. Data: 2007-07-20 09:53:01
    Od: Hubert <n...@...pl>

    andy wrote:
    > Dziekuje wszystkim za odpowiedzi. Sprobuje tam wystartowac. Zwalszcza ze
    > zalezy mi na pracy dodatkowej (stala juz mam). Pare zlotych miesiecznie

    Ktoś podał 6 - mi się przypomina jakieś 8 zł (kilka lat temu i może
    brutto). Tak czy inaczej kokosów brak, ale może sytuacja rynkowa zmusiła
    ich trochę do podniesienia stawki.

    Prawdopodobnie czeka Cię test merytoryczny (lub 2) z pytaniami od "jakie
    rozszerzenia plików graficznych Pan zna?" do pytań o dnsy oraz jakaś
    grupowa zabawa w przekonywanie drugiej strony "o wyższości świąt...".
    Chodzi tam głównie aby podczas dyskusji zachować spokój. Merytoryczne
    argumenty pewnie nie mają takiego znaczenia.

    > zawsze sie przyda. I moze faktycznie czegos nauczyc :).

    Tu bym wiele nie oczekiwał ;)

  • 8. Data: 2007-07-20 15:45:12
    Od: live_evil <u...@b...o2.pl>

    andy napisał(a):

    > Zenujaco niskie - mniej wiecej ile mozna sie spodziewac? Mnie nie
    > interesuje stala praca tylko dodatkowa. Moze warto sprobowac? Czy dac
    > sobie spokoj ?
    > Pozdrawiam

    7,5-9zl/h brutto (infolinia techniczna tepsy)

  • 9. Data: 2007-07-21 09:21:39
    Od: "Wolvier" <w...@p...fm>

    > 7,5-9zl/h brutto (infolinia techniczna tepsy)

    Najpierw dwutygodniowe szkolenie, zakończone "sprawdzianem".
    Najpierw praca na niepełny wymiar godzin, Ci co wytrzymają w pracy ze 2/3 lata
    przechodzą bezpośrednio do Tepsy i wtedy dopiero zarabia się godziwe pieniązki.
    Poza tym możesz awansować na zarządzającego czy jakoś tak, i tyle...

    A co? Praca przez WS? Addeco czy Workera?

  • 10. Data: 2007-07-21 16:01:50
    Od: andy <i...@i...pl>

    Wolvier napisał(a):

> [...]
    > Poza tym możesz awansować na zarządzającego czy jakoś tak, i tyle...
    >
    > A co? Praca przez WS? Addeco czy Workera?
    Addeco. Czy to dobrze czy zle ? Bo szczerze powiedziawszy nie mam pojecia :)