PracaGrupypl.praca.dyskusjeJa tu czegoś nie rozumie › Re: Ja tu czegoś nie rozumie
  • From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ja tu czegoś nie rozumie
    Date: Mon, 24 Jan 2005 22:07:42 +0100

    Mon, 24 Jan 2005 20:07:19 +0100, użyszkodnik Wojtek
    <viking_@_WYWAl_to_gazeta.pl> napisał:

    > Praca jest warta tyle ile pracodawca zgodzi się zapłacić. Jeśli pracodawca
    > nie zgodzi się zapłacić więcej, to widocznie nie obawia się, że nie będzie
    > miał kto dla niego pracować.

    troche pokrętne tłumaczenie ale niech będzie

    > Każda umiejętność jest ważna. Poza tym dobry murarz na brak pracy nie
    > narzeka :)

    użyłeś słowa - klucza DOBRY
    poruszyłeś jeszcze jedną ważną kwestie mówiąc że każda praca
    ja ku zdziwieniu mojego pracodawcy powiedziełem na wstępie że moge
    robić wiele rzeczy ale marketingowcem nie jestem i sprzedawać nic nie
    mam zamiaru bo tylko zmarnuje czas potrzebny do zdobywania
    umiejętności do których mam predyspozycje

    > To nie jest odpowiedź na mój argument. Nikt Ci nie broni podnosić
    > kwalifikacje. Życzę Ci, byś wypracował sobie pozycję, która pozwoli Ci
    > przebierać w pracodawcach.

    i o to chodzi, nie napisałem tego wprost. jakoś nie mam ochoty
    przejmować sie tymi którzy są zmuszeni łapać się za prace za 600zł bo
    nic sensownego ,w rozumieniu zapotrzebowania na rynku pracy, nie
    potrafią

    > Dzieciaków jest coraz mniej i nauczyciele są zwalniani.

    utelentowani zostaną, jakoś nie wierze w te zmowy wrrrednych
    dyrektorów. dyrektor też nauczyciel

    > Mówisz o doświadczeniu. Gdzie absolwent AP, materiał na bardzo dobrego
    > belfra ma zdobyć to doświadczenie? Stanowiska okupują stare betony, ich tak
    > łatwo nie ruszysz.

    jak jest naprawde dobry to może zostać na uczelni jako pracownik
    naukowy

    --
    futszaK
    601061867