PracaGrupypl.praca.dyskusjeJa tu czegoś nie rozumie › Re: Ja tu czegoś nie rozumie
  • Data: 2005-01-24 22:22:04
    Temat: Re: Ja tu czegoś nie rozumie
    Od: Mo <l...@g...nie-smiec> szukaj wiadomości tego autora

    Ktoś (Wojtek, a któżby!) wyklepał:

    > pozajmowane przez znajomków. Na kulturę i badania w Polsce pieniędzy nie
    > ma. Swojej działalności nie rozwinie, bo co mogłaby sprzedawać?
    > Informatykiem nie zostanie, bo się kompletnie do tego nie nadaje. Jedyne co
    > umie robić poza zajmowaniem się nauką, to sprzątanie i z tego żyje, ale nie
    > w Polsce.

    Skoro sprząta poza Polską, znaczy, że zna język. Nie próbowała gdzieś
    tam się wkręcić do ekipy? Wiem, że to nie tak hop siup, ale uważam, że
    to jest tragedia, kiedy ludzie z wykształceniem zgodnym z
    zainteresowaniami muszą albo sprzątać za granicą, albo klepać bidę u nas.

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)